دانلود رایگان فیلم سینمایی رخ دیوانه

دانلود اثر زیبای فیلم سینمایی رخ دیوانه با لینک مستقیم

download new movie rokhe divaneh for direct link

لینک دانلود در سایت قرار گرفت

 

اندکی درباره ی فیلم رخ دیوانه

فیلم سینمایی رخ دیوانه ساخته ابواحسن داووی می باشد که قبلا نیز چندین اثر این چنینی و خاص را وارد سینما و تلویزیون کرده بود یکی از آثار پر بار این فیلم هزارپا می باشد که حدودا در دوقسمت 75 دقیقه ایی از سینما خانگی منتشر شد .او در اولین گام خود تقاطع را برگزید وتوانست به دلیل هیجان انگیز بودن موضوع ان طرفداران زیادی داشته باشد وافراد زیادی را جذب کند .

 

هم چنین می توان گفت که رخ دیوانه در اولین اکران خود توانست نگاهای مثبتی را به خود جلب کند و نگاه بسیار از منتقدان را نیز تغییر دهد .از بازیگران پرکار ومعروف این فیلم می توان طناز طباطبایی امیر جدیدی ساعد سهیلی صابر ابر و نازنین بیاتی را نام برد که در کنار همدیگر به همکار پرداخته اند .

 

هم چنین که می دانید رخ دیوانه نوع روایتش را به تصویر می شد این فیلم چنان کاراکتر پر ستاره ایی است و تمام مخاطبان آن باید دریابند که فیلم در کل فلش بک زیادی در صحنه ی خود دارد .

 

خلاصه کلی داستان

داستان کلی این فیلم درباره ی دغدغه ی امروزی جوانان است  و مسیر های پر فراز و نشیب را به تصویر می کشد . فیلم افرادی را به تصویر می کشد که از خانواده ی خود جدا شده اند و یا پدر مادر آنها طلاق گرفته یا مرده اند . انها در یک گروه فضای مجازی با هم آشنا می شوند .

 

عوامل فیلم

کارگردان : ابوالحسن داوودی

تهیه کننده :بیتا منصوری

نویسنده :محمدرضا گوهری

بازیگران : امیر جدیدی, طناز طباطبایی ,ساعد سهیلی ,صابر ابر ,نازنین بیاتی , گوهر خیراندیش  بازیگر فیلم خوب بد جلف 2 ارتش سری , بیژن امکانیان ,سحر هاشمی, امیر محمد زند, علی بابلی ,رضا احادی

راوی : امیر جدیدی

موسیقی : کارن همایونفر

فیلمبرداری : فرشاد محمدی

تدوین : بهرام دهقانی

 

تصاویر فیلم

رخ دیوانه

 

دانلود فیلم رخ دیوانه

 

 

داستان فیلم رخ دیوانه