دانلود فیلم سوفی و دیوانه با سرعت بالا

سوفی و دیوانه با کیفیت Bluray

download new move Sophie & the Mad link for direct bluray

لینک دانلود در سایت قرار گرفت

 

اندکی درباره فیلم سوفی و دیوانه

امیر در مترو قصد خودکشی دارد اما سوفی سر میرسد وبا طرح سوالی امیر را از این کار منع میکند و امیر را به گردش یک روزه در تهران دعوت میکند وبرای اینکه فکر خودکشی را کاملا از سر امیر بیرون کند قصه ای خیالی از زندگی خودش برای امیر تعریف میکند.

باید اعتراف کرد که  این فیلم انتظارات مخاطب را برآورده نمیکند چرا که این فیلم بیشتر شبیه یک داستان رادیویی است تا یک فیلم واگر مخاطب اصلا تصاویر فیلم را هم نبیند باز هم به جایی برنمیخورد.

 

تنها چیزی که مخاطب را تا پایان فیلم نگه میدارد این است که شاید در اخر ضربه ای به فیلم وارد شود تا انرا از این حالت کسل کنندگی دربیاورد اما همه چیز با یک تلفن مسخره تمام میشود.

فیلم آن قدر در تحقق اهداف اولیه اش ناکارآمد است که به مخاطب اجازه ورود به لایه های زیرین محتوایی را نمی دهد،به نظر می رسد دغدغه های فیلمساز به اندازه کافی به روز نیستند و دیده ای چشم انتظار مشاهده آن ها بر پرده نقره ای نیست.

 

 در واقع مخاطبان در شناسایی هدف این فیلم دچار مشکل میشوند زیرا مضمون  فیلم گاهی فانتزی است گاهی جدی و فیلمنامه انقدر بی منطق است که داستان کلیشه ای و بدون جذابیت را خلق میکند.

 

تدوین وتصویر برداری خوب اصلا خلا فیلم را پر نمیکند ونمیتواند برای پوشاندن فیلم نامه وکارگردانی ضعیف کافی باشد،شخصیت هخا در خیادبان وبازار میگردند مخاطب منتظر حادثه ایست که هیچگاه رخ نخواهد داد.

  فیلم در کل دو کاراکتر بیشتر ندارد،امیر وسوفی وبقیه چهره ها تنها ترفندی هستند برای جان دادن به فیلم که نتهنا فایده ای نداشت بلکه تنها داستان پانزده دقیقه بیشتر کش داشت!

 

عوامل فیلم

تهیه کننده و کارگردان: مهدی کرم پور

نویسنده:  مهدی سجادی حسینی، مهدی کرم پور

بازیگران: امیر جعفری بازیگر فیلم زیر نظر ، به آفرید غفاریان،الهه حصاری،محمدرضا شریفی نیا

فیلمبردار: محمد الاد پوش

موسیقی: بهزاد عبدی

تدوین: نازنین مفخم

 

تصاویری از فیلم سوفی و دیوانه

پشت صحنه صوفی ودیوانه

 

نقد فیلم سوفی ودیوانه

 

سوفی و دیوانه