دانلود رایگان فیلم سینمایی شانتاژ

دانلود فیلم زیبای شانتاژ با  کیفیت 1080p 720p  480p

download new movie chantagh for direct link

لینک دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره ی فیلم شانتاژ

فیلم سینمایی شانتاژ ساخته امیر مومنی اصل می باشد .این فیلم که فعلا در دست تولید است  به نوعی ماجرای خود را با تجاوز آغاز می کند .زیرا داستان زندگی خانواده ی مرفهی را به تصویر می کشد که عده ایی قصد دارند با در دست گرفتن عکسهای شخصی همسرش از او اخاذی کنند .

 

همانطور که آقای محمد مهدی محمدی گفته اند این فیلم دارای صحنه های هیجانی فوق العاده ایی می باشد  و مخاطب با فضایی جنایی راز آلود مواجه می شود .و هر لحظه در هیجان بیشتری طول فیلم را طی می کند .

 

نظر منتقدان

بسیاری از منتقدان فکر می کنن که این فیلم به دلیل اینکه موضوعی با جنس تجاوز به آن پرداحته است .پس نمی توان آنرا  با موضعی تلویزیونی وارد صدا وسیما کرد .

 

و همین است که گروه هنری و کارگردانی این فیلم مردم را به تماشای یک فیلم فوق هیجانی دعوت میکند .هم چنین آقای بهرزو محمدی افزودند که همکاری بت پرویز قدسی کی از بهترین و صمیمی ترین کارهایک بود که با بازی آقای افشین سنگ چاپ و مریم خدا رحمی توانست سنگ تمام بگذارد

 

گفته می شود که این فیلم با تیتراز پایانی و با صدای آشنای میلاد فرهانی ضبط خواهد شد زیرا موسیقی متن وتیتراژ آن نیز تاثیر به سزایی در آرامش مخاطب دارد .همانطور که گفته شده است .فیلم با بازی مریم خدا رحمی با چندین کیفیت متفاوت در اختیار هموطنان قرار گرفت ومی توانید آنرا به صورت رایگان دانلود  کرده و تماشا کنید .

 

عوامل فیلم

کارگردان : امیر مومنی اصل

تهیه کننده : پرویز قدسی

نویسنده : کیانوش اسلامی

بازیگران : مریم خدا رحمی, علیرضا رئیسی ,افشین سنگ چاپ, ساقی زینتی, مجید شهریاری ,صفر کشکولی ,مهران اسبقی, سینا مکارم, دانیال صفاری, رضا دیزجی ,حسین بدیهی, عارف اکبری راد,نیمتاج پور صفر

موسیقی : امیر راد

فیلمبرداری :پیام نیکو منش

 

تصاویر فیلم

فیلم شانتاژ

 

بازیگران فیلم شانتاژ

 

پشت صحنه فیلم شانتاژ