دانلود رایگان فیلم سینمایی عزیز میلیون دلاری با کیفیت 

دانلود اثر سینمایی عزیز میلیون دلاری با ژانری کمدی _خانوادگی 

download new movie aziz miliondolari foer direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک دانلود مستقیم 

 

اندکی درباره ی فیلم  عزیز میلیون دلاری

فیلم سینمایی عزیز میلیون دلاری ساخته امید نیازی  در حدود دو سال پیش یعنی سال 1396 در گونه کمدی و درام وارد سینما شد وتوانست مخاطبان زیادی در زمینه جذب کند  اما بااین حال نواقصی نیز داشت که  در حالت کلی به علت اولین فیلم امید نیازی واقعا از تاثیر گذاری بالایی برخوردار بود  وتوانسته بود  نمره مردمی خوبی در حدود 4.3 دریافت کند  که گویی انگار ته دل را خالی می کندو انگونه هم که فکرش را می کردیم خواهان زیادی  نداشته است.

 

با این حال اکیپ بازیگری خوبی در فیلم حضور داشته است که می توان از بین انها رضا شفیعی جم و هم چنین علی صادقی بزرگترین کمدین دهه های اخیر را نام برد که بی شک همه با فیلم های او خاطره دارند و خنده بر لب مخاطب آورده است .

 

بسیاری از منتقدان فکر می کنند که این فیلم از نظر ساختاری محتوا و مقدمه چینی آن برای رساندن موضوع به مخاطب به گونه ایی به آثار مختلفی شباهت دارد . با این حال بعضی از آنهاتاکید دارند  که تنها 27 درصد از بازیگران کار خوب را به صورت حرفه ایی انجام داده اند . در این میان  می توان  از حضور بازیگران  تازه کاری از جمله افسانه ناصری, آرام یوسفی نیا ,شمیلا تابش, محمدحسین هادیان  نام برد که در سینمایی عزیز میلیوندلاری حضور داشته اند .

 

عوامل فیلم و تولید آن 

کارگردان : امید نیاز

تهیه کننده : محمد فضیله

نویسنده : امید نیاز

بازیگران : علی صادقی ,هوشنگ حریر چیان ,رضا شفیعی جم بازیگر فیلم دم سرخ ها , امیر غفارمنش,  افسانه ناصری, آرام یوسفی نیا ,شمیلا تابش, محمدحسین هادیان ,بابک کرباسیون , مرتضی ریحانی, زهره مولوی, ابراهیم کریمی

 تدوین : علی فضیله

فیلمبرداری : محمد فضیله

 

تصاویر فیلم 

داستان فیلم عزیز میلیون دلاری

 

بازیگران فیلم عزیز میلیون دلاری