دانلود فیلم لس آنجلس تهران با سرعت بالا

دانلود فیلم لس انجلس تهران با کیفیت بالا

download new movie Los Angles tehran link for direct

لینک دانلود پس از انتشار در سایت قرار گرفت

 

اندکی درباره فیلم لس آنجلس تهران

این فیلم به کارگردانی تینا پاکروان است وی در سال 1356 در تهران متولد شد و فعالیت سنمایی خود را از سال 1374 آغاز کرد یکی از فیلم های معروف وی (نیمه شب اتفاق افتاد ) است.  پرویز پرستویی که از بازیگران این فیلم است که در سال 1334 در کبودر آهنگ همدان متولد شد.وی در سال 1348 تئاتر و در سال 1363 وارد دنیای سینما شد. داستان این بسی آزار دهنده و توهین مستقیم به شعور مخاطب است تیناپاکروان فیلمی بدون داستان وکاملا بی خود ساخته است که حتی کارنامه درخشان پرویز پرستویی رانیز خراب میکند.

 

داستان کلی اثر چیست ؟

لس آنجلس تهران  داستان دو مرد را بازگو می‌کند که از شهر فرشتگان لس آنجلس به تهران می‌آیند و یکی پی مادربزرگ مریضش آمده و نامش ژوبین است و دیگری نامش بهروز است که پی مرگ پدرش آمده است.این دو از قضا همسایه یکدیگر هستند و آشنایی‌شان رقم می‌خورد و مشخص می‌شود که بهروز دنبال آثار نقاشی بجا مانده از کلکسیون پدرش آمده و خودش یک نقاش فرانسوی است. ترکیب فانتزی با دیگر ژانرها از جمله کمدی و درام اشکالی ندارد و نمونه‌های بسیار موفقی از این ترکیب‌ها در سینمای جهان دیده شده، ولی متاسفانه ترکیب فانتزی و کمدی در سینمای ایران هر بار با لوده‌بازی و مسخره‌بازی اشتباه گرفته شده است. شما قرارا نیست در این فیلم با شوخی های تکرازی بازیگران وفانتزی های کلیشه ای فیلمنامه بخندید تنها قرار است 90 دقیقه وقت خود را تلف خواهید کرد.

 

 این ساخته تینا پاکروان با تقلید از الگوی اساخت فیلم های طنز این سالهای ایران است الگویی که در آن قصع اهمیت ندارد ومخاطب را سردر گم میکند،فیلنمامه هایی سرشار از شوخی های بیمزه و کاملا شلخته.

 

عوامل فیلم 

تهیه کننده و کارگردان: تینا پاکروان

نویسنده: تینا پاکروان،آنالی اکبری

 بازیگران: گوهر خیر اندیش،ماهایا پطروسیان،پرویز پرسطویی،مهناز افشار بازیگر فیلم آشفتگی ،ژوبین رهبر،بانیپال شومون،زهیر یاری

 

تصاویری از فیلم

گوهر خیر اندیش در لس انجلس تهران

 

دانلود تیزر لس انجلس تهران