دانلود فیلم من مادر هستم ( I Am Mother 2019 ) با دوبله ی فارسی

با کیفیت بالا و با لینک مستقیم و حجم کم

همراه با تریلر | بدون حذفیات

 

توضیحات مختصر درباره ی فیلم I Am Mother

فیلم در سال 2019 در کشور آمریکا به کارگردانی Grant Sputore در ژانر علمی تخیلی / هیجان انگیز می باشد . داستان فیلم درباره ی دنیای آخر و زمان است . رباتی به نام مادر در یک سازمان کار میکند که وظیفه اش پرورش کودکانی بی نقص و ورود انها به جامعه است . تمام مردم دنیا از بین رفته اند و اکنون قرار است انسان های بی نقص به روی زمین قدم بگذارند . ربات مادر این وظیفه را به عهده دارد.

 

او دختری کنجکاو و باهوشی را تولید می کند . این دختر به خوبی تمام مراحل زندگی و امتحانات را پشت سر می گذترد و مادر او را بزرگ می کند . وقتی دختر به سن نوجوانی می رسد و تقریبا بالغ می شود یک اتفاق می افتد . یک زن به سازمان انها نزدیک می شود و در خواست کمک می کند . او به آن کمک می کند اما مخفی که مادر متوجه ی حضور او نشود … به هر حال بعد از اتفاقاتی مادر می فهمد و به ارامی با این قضیه بر خورد می کند . زن زخمی شده است و ربات مادر به همراه دخترش به درمانگاه آورده می شود.

 

زن از ربات ها می ترسید و نمی گذارد ربات به او نزدیک شود . بعد از گذشت مدتی دختر جذب حرف های زن می شود و به ربات مادر بی اعتماد می شود . زن می گوید که ربات ها زندگی انها را خراب کرده اند اما او یک مکان دارد که پر از انسان است و باید با او به آنجا بیاید . ربات مادر صحبت های آنها را می شنود اما وقتی میخواهد کاری کند زن دختر را گروگان می گیرد و او را با خودش می برد که …

 

داستان فیلم فوق العاده متفاوت و فوق العاده است و پیشنهاد میکنم فیلم را از دست ندهید.

 

عوامل ساخت و تهیه ی فیلم من مادر هستم

کارگردان :Grant Sputore

تهیه کنندگان : Timothy White , Kelvin Munro

فیلمنامه نویس : Michael Lloyd Green

موسیقی : Dan Luscombe

 

گالری تصاویر

I_Am_Mother دانلود فیلم

 

دانلود فیلم پI_Am_Mother