دانلود فیلم پارادایس با سرعت بالا

دانلود فیلم پاردایس با لینک مستقیم

download new movie paradais for direct link

لینک های دانلود با بالاترین کیفیت در سایت قرار گرفت

 

اندکی درباره فیلم پارادایس

فیلم درباره حضور سه روحانی ایرانی در کنفرانسی در کشور آلمان با عنوان مذهب من است،دو طلبه می‌خواهند برای شرکت در سمیناری دانشگاهی پیرامون ادیان به آلمان بروند. رئیس حوزه علمیه آنها که حاج آقا فراستی نام دارد، راه سفر را بر آن‌ ها می‌ بندد. طلبه‌های جوان با اغفال حاج آقا فراستی، ویزایی هم برای او می‌گیرند و او را با خود به آلمان می‌برند و…

نقد فیلم

پارادایس در وهله نخست قصد داشته فیلمی با ژانر طنز سیاه بسازد که تا حدودی موفق هم شده اما پارادایس گرفتار محتوایش شده است،محتوایی که بیشتر شعار است تا عمل.اما علاوه بر شعار زدگی تکراری بودن در این فیلم دیده میشود،فیلمی که بی هدف ساخته شده و حتی بخش جدی و درام فیلم هم نمیتواند متقاعد کننده باشد.

پارادایس مجموعه ای از فیلم هایی ست که با همین مضمون ساخته شده اما در این فیلم عطشانی بی جهت شعار می دهد، اینکه یک جوان طلبه از طریق فیسبوک با یک دختر آلمانی آشنا می شود و آن دختر برای این طلبه ی چشم و گوش بسته دعوت نامه می فرستد و بعد جوان طلبه در سفر به آلمان عاشق و دلباخته دختر می شود و در آخر با یک اتفاق سرش به سنگ می خورد موضوع به شدت شعاری است.اما فیلمساز قصد داشته از این اتفاق برداشتی کمدی داشته باشد.

پاردایس فیلم کاملی نیست اما مبتذل هم نیست،اما در کارنامه عطشانی هم نمیتواند چالشی ایجاد کند زیرا فیلم قبلی او یعنی کاتیوشا هم پر از شعار های سطحی است اما اگر فیلمنامه پارادایس با تمرکز بیشتری نوشته میشد میتوانست به فیلم مهمی تبدیل شود.

عوامل فیلم پارادایس

تهیه کننده و کارگردان: علی عطشانی

نویسنده: محمدعلی میرزایی،علی عطشانی

فیلمبردار: مرتضی غفوری

موسیقی: پوریا حیدری

تدوین: شاهین یارمحمدی

بازیگران: جواد عزتی،مهران رجبی بازیگر فیلم خانه پدری ،محمد علی نجفیان،سامان صفاری،الیویا بورخارت،کاترین فلوس،ماتیاس متز،بیتا عطشانی،مسعود بهارلو

 

تصاویری از فیلم 

اکران فیلم پاردایس

 

چرا پاردایس توقیف شد؟

 

سامان صفاری در پارادایس