دانلود رایگان فیلم سینمایی پشت دیوار سکوت

دانلود اثر زیبای فیلم سینمایی پشت دیوار سکوت با کیفیت فول اچ دی

download new movie poshte divare skot for direct link

تریلر فیلم  همراه با لینک دانلود و کیفیت مستقیم

 

اندکی درباره ی فیلم پشت دیوار سکوت

پشت دیوار سکوت ساخته مسعود جعفری جوزانیو و به نویسندگی دختر وی سحرجوزانی میاشد . سحر از کودکی کار خود را در کنار پدرش اغاز کرده  ودر اکثر اثر های سینمایی وتلویزیونی وی حضور داشته است . آقای جعفری جوزانی نیز پس از چندین سال  تحصیل در خارج از کشور در حرفه خود به ایران باز می گردد وشروع وبه تولید اثاری از جمله جاده های سرد می کند که در زمان خود توانست محبوبیت بسیاری زیادی را به دست آورد و مخاطبان زیادی  نیز داشته باشد .

 

ایشان همچنین توانسته بودند در یک از آثار خود بنام در مسیر تند باد جایزه جشنواره فجر را برای بهترین کارگردانی آغاز کند زیرا که این فیلم امروزه نیز چشمهای زیادی را به خود خیره نگه داشته است .

 

بسیاری ازمنتقدان این فیلم آن را بسیار محافظه کارانه می دانند و تصور می کنندکه یکی از بهترین فیلم نامهنویسی های سحر جعفری جوزانی است و مخاطب را زیاد درگیر و سر درگم نگه نمی دارد .اما از سوی دیگر می توان فهمید که راجب جوانان امروزی می باشد .

 

خلاصه کلی داستان

داستان فیلم درباره ی دو زوج به ظاهر عاشق پیشه می باشد که در کنار یکدیگر عشق را سپری می کنند اما رفته رفته عشق پسر نسبت به نامزدش کم می شود و از او دور می شود .او که سالهای طولانی با فقر ونداری دست و پنجه نرم کرده است مجبور می شود پیشنهاد دوست سابق خود را قبول کند تابتواند پیشرفت بیشتری داشته باشد .

 

عوامل فیلم

کارگردان : مسعود جعفری جوزانی

تهیه کننده : فتح الله جعفری جوزانی محمد خزاعی

نویسنده : سحر جعفری جوزانی

بازیگران: سحر جعفری جوزانی , آرمان درویش , بازیگر فیلم پسر کشی ,  مهدی احمدی

فیلمبرداری : حسن کریمی

موسیقی : بهزاد عبدی

تدوین : احسان شیبانی

 

تصاویر فیلم

پشت دیوار سکوت

 

پشت دیوار سکوت

 

بازیگران فیلم پشت دیوار سکوت