دانلود فیلم سینمایی ترباز 2020 Torbaaz با زیرنویس چسبیده فارسی 

دانلود فیلم هندی ترباز 2020 با لینک مستقیم 

download new movie Torbaaz 2020 for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره ی فیلم ترباز 2020 

فیلم 2020 Torbaaz با ژانری درام ، اکشن و ورزشی محصول کشور هندوستان در سال 2020 به کارگردانی کریش مالیک و نویسندگی باهارات جاخار و کریش مالیک می باشد. هم چنین می توان در این فیلم از حضور پرآوازه بازیگر مشهور بالیودی سانجای دووات نام برد، که در چند دهه اخیر توانست بهترین موفقیت ها را در زمینه فیلم های هندی و اکشن به جا آورد. البته همانطور که این روزها سینمای بالیود داغ شده است این فیلم نیز توانسته در رده 45 فیلمهای هم ژانر خود قرار بگیرد.

 

قابل ذکر است که این فیلم هیجان انگیز مانند دیگر فیلمهای بالیودی نیست و کاملا اثری متفاوت تر با ژانری متفاوت شروع به توصیف داستان با جذابیت فراوان کرده و توانست رای مردمی 671 و امتیاز 5.0 از 10 را در سایت اختصاصی IMBD ازآن خودکند. ناگفته نماند که شرکت توزیع کننده این سینمایی پرهیجان شرکت نتفیلکس بوده که به نوبه خود موفق شد، باعث بیشتر دیده شدن  این فیلم شود.

 

خلاصه کلی 2020 Torbaaz

فیلم سینمایی ترباز 2020 Torbaaz داستانی مردی موفق را روایت می کند که در زندگی شخصی خود دچار تنش های شده و به طور ناموفق به پایان رسانده است. او تصمیم می گیرد. تا تحولی به حال خود داده و گروهی از کودکان کار از اردوگاه پناهندگان را وارد بازی معروف هندی کریکت کرده و آنها را به ثمر برساند. او آموزش به آنها را شروع کرده و در نهایت پیروز میدان می شود و پس از مدتی موفق می شود تا زندگی این کودکان را کاملا تحول عظیمی بخشد.

 

عوامل ساخت و تولید 2020 Torbaaz

کارگردان : گریش مالیک

نویسنده : باهارات جاخار ، گریش مالیک

بازیگران : سانجای دووات ، نرگیس فاخری ، رائول دوو

تاریخ انتشار : 2020

محصول کشور : هندوستان

زبان فیلم : هندی _ زیرنویس فارسی

ژانر فیلم : اکشن ، درام ، ورزشی

مدت زمان : 132 دقیقه

توزیع کننده : نتفلیکس

تصاویر فیلم

 

تصاویر فیلم 2020 Torbaaz

بازیگران فیلم 2020 Torbaaz

 

کارگردان فیلم 2020 Torbaaz