دانلود فیلم سینمایی خرس سیاه Black Bear 2020 با دوبله فارسی 

دانلود فیلم خارجی خرس سیاه با سرعت بالا و حجم کم 

download new movie Black Bear 2020 for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت

 

اندکی درباره ی فیلم خرس سیاه 

فیلم Black Bear 2020 با ژانری کمدی محصول کشور آمریکا به کارگردانی و نویسندگی لاورنس میچل لوین بوده که در سال 2020 اکران شد و به دلیل جذابیت فیلم در همان هفته های اولیه اکران از فروش بسیار بالایی برخوردار شد و توانست مورد بررسی منتقدان و مخاطبان زیادی قرار گرفته و رتبه 45 در میان فیلمهای هم ژانر و امتیاز 6.6 را در سایت اختصاصی IMBD ازآن خود کند. با این حال تماشای این سینمایی مهیج برای یک بار هم شده توصیه می شود و شما می توانید آن را به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 

از بازیگران محبوب و پرکار این سینمایی مهیج می توان به حضور کریستوفر آبوت ، آوبری پلاجا ،سارا قادون   اشاره کرد که به خوبی به ایفای نقش مکمل هم پرداخته اند. با این این فیلم جز سینمایی های هدفمند بوده که محیط خاص و شرایطی مهیا برای جذب مخاطب قرار می دهد و به خوبی به سرعت روابط انسانی میان افراد را به تصویر می کشد به همین دلیل باید اضافه کرد که ژانر فیلم و یا نام آن صرفا عنوان فیلم ترسناک را دارد و بیشتر با صحنه های کمدی دختر دست و پا چلفتی رو به رو خواهیم بود.

 

داستان این فیلم درباره ی دختر جوان و فیلم سازی است که تصمیم دارد به عنوان یک حرفه ی شغلی به یکی از خانه های ساحلی  دور افتاده برود . او با زوجی ملاقات می کند که روابط نسبتا گرمی با هم ندارند و تصمیم دارند خانه و کاشانه خود را در شهر رها کنند..

 

عوامل ساخت و تولید Black Bear 2020

کارگردان و تهیه کننده : لاورنس میچل لوین

نویسنده : لاورنس میچل لوین

بازیگران : کریستوفر آبوت ، آوبری پلاجا ،سارا قادون

تاریخ انتشار : 5 اکتبر 2020

زمان فیلم : 84 دقیقه

ژانر فیلم : درام ، کمدی

زبان فیلم : انگلیسی _ دوبله فارسی

توزیع کننده : نتفلیکس

تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم Black Bear 2020

 

بازیگران فیلم Black Bear 2020

 

نقد وبررسی فیلم Black Bear 2020