دانلود فیلم سینمایی گازشو بگیر Go Karts 2020 با زیرنویس چسبیده فارسی 

دانلود فیلم خارجی گازشو بگیر 2020 با کیفیت بلوری 4K

download new movie Go Karts 2020 for direct link 

پخش انلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره ی فیلم گازشو بگیر 2020 

فیلم Go Karts 2020 با ژانری ورزشی و خانوادگی محصول کشور استرالیا در سال 2020 به کارگردانی اون تروور  و نویسندگی استیو ور لند  بوده که در در 4 اکتبر اکران شد و در همان ساعات اولیه اکران خود توانست فروش بسیار خوبی داشته و به عنوان یک اثر مهیج و ورزشی الگوی خوبی برای پیشرفت جوانان باشد. از این رو این فیلم موفق شد رتبه 36 در میان فیلم های هم ژانر و امتیاز 5.9 از 10 را در سایت اختصاصی  IMBD ازآن خود کند.

 

از بازیگران فیلم گازشو بگیر 2020 می توان به حضور ریچارد روبرت ، فرانسس او کونر ، دن ویلی اشاره کرد که به خوبی به ایفای نقش پرداخته اند. گفتنی است که این فیلم به دلیل جوان پسندانه بودن آن و هم چنین داشتن صحنه های ورزشی سعی داشته تا اینبار با تفکری جدید سینمای خود را به روی ورزش گشوده و مخاطبان زیادی از جمله جوانان و بزرگسالان را به سوی خود جلب کند .

 

فیلم سینمایی گازشو بگیر 2020 درباره ی نوجوانی بوده که برای رسیدن به آرزوهای خود و قهرمانی در مسابقات گوگو کارت تمام تلاش خود را کرده و بر تمام ترس های خود برای نرسیدن به آرزوهایش غلبه کرده و …با این حال تماشای این سینمایی مهیج برای یک ار هم شده توصیه می شود و شما می توانید آن را به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 

عوامل ساخت و تولید Go Karts 2020  

کارگردان : اون تروور

نویسنده : استیو ور لند

بازیگران : ریچارد روبرت ، فرانسس او کونر ، دن ویلی

تاریخ انتشار :  2020 4 اکتبر

محصول کشور : استرالیا

زمان فیلم : 101 دقیقه

زبان فیلم : انگلیسی_ زیرنویس فارسی

ژانر فیلم : خانوادگی، ورزشی

توزیع کننده : نت فلیکس

تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم Go Karts 2020

 

بازیگران فیلم Go Karts 2020

 

نقد وبررسی فیلم Go Karts 2020