دانلود فیلم سینمایی ایتالیا ایتالیا Italya Italya بدون حذفیات 

دانلود فیلم ایرانی ایتالیا ایتالیا با لینک مستقیم 

download new movie Italya Italya  for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود 

 

 

اندکی درباره ی فیلم ایتالیا ایتالیا 

فیلم ایتالیا ایتالیا با ژانری درام ، فانتزی و کمدی محصول کشور ایران در سال 1399 به کارگردانی و نویسندگی کاوه صباغ زاده می باشد. که در هفته های اولیه اکران خود توانست نظر افراد زیادی را به سوی خود جلب کند. با این حال این سینمایی به دلیل جذابیت و طرفدارای مخاطبانش توانست امتیاز 5.3 از 10 را در سایت اختصاصی IMBD ازآن خود کند.

 

از بازیگران این فیلم سینمایی جذاب دیدنی می توان به حضور فعال و پرشور حامد کمیلی ،سارا بهرامی ،فرید سجادی حسینی ،همایون ارشادی  اشاره کرد که به خوبی به ایفای نقش پرداخته و اثری کاملا بی بدیر را به ارمغان آورده اند.گفته می شود که این فیلم اولین ساخته کاوه صباغ زاده به عنوان کارگردانی بوده و توانسته چند دقایق اولیه فیلم را کاملا رویایی و عاشقانه پی ببرد با آن حال گفتنی است که این فیلم با ریتمی کاملا هماهنگ ساخته شده که مخاطب را به دیدن جذب می کند.

 

هم چنین با دیدن این فیلم نمی توان از حصور پررنگ و متفاوت خانم سارا بهرامی غافل شد، چرا که با ری اکشنی کاملا جذاب برای شخصیت برفاب به هرچه واقعی و طبیعی تر جلوه دادن قضیه پرداخته و توانسته هنر بازیگری را با همکاری آقای حامد کمیلی به خوبی به تصویر بکشد.با این حال تماشای این فیلم مهیج برای یک بار هم شده توصیه می شود و شما می توانید آن را به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 

عوامل ساخت و تولید Italya Italya 

کارگردان :کاوه صباغ زاده

تهیه کننده : مهدی صباغ زاده

نویسنده : کاوه صباغ زاده

بازیگران : حامد کمیلی ،سارا بهرامی(دارکوب) ،فرید سجادی حسینی ،همایون ارشادی

فیلم بردار : معین رضا مطلبی

تدوین : زینوس پدرام

توزیع کننده : نیمروز فیلم

تاریخ انتشار : 12 مهر 1396

ژانر فیلم : درام ،کمدی ، فانتزی

زمان فیلم : 103 دقیقه

 

تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم italya italya

 

بازیگران فیلم italya italya

 

داستان فیلم italya italya