دانلود فیلم کجیلیونر Kajillionaire 2020 با کیفیت 4k

دانلود فیلم خارجی کجیلیونر 2020 با دوبله فارسی 

download new movie Kajillionaire 2020 for direct link

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود در سایت قرار گرفت 

 

 

اندکی درباره ی فیلم خارجی  کجیلیونر 2020 

فیلم Kajillionaire 2020 با ژانری درام و جنایی محصول کشور آمریکا در سال 2020 به کارگردانی و نویسندگی میراندا جولای می باشد. مدت زمان این فیلم حدود 45 دقیقه بوده ولی با این حال توانست نظر افراد نسبتا زیادی را به خود جلب کرده و امتیاز 6.4 از 10 را در سایت IMBD از آن خود کند.

 

نکته قابل توجهی که بسیار از منتقدان به آن اشاره کرده اند ، عملکرد افتضاح این فیلم در باکس آفیس بوده که نتوانسته موفقیت آمیز باشد و ضرری چند میلیون دلاری را برای سازندگان فیلم به رقم آورده است با این حال گفته می شود که این دومین اثر بلند وی نسبت به آثار دیگر بوده و این طور که مشخص است نتوانسته بعد از اکران فروش خوبی داشته باشد.

 

به گفته منتقدان کارگردان این اثر با فیلم کجیلیونر ها قصد داشته  تا در مسیری درست و با تلاش کاراکثر های فیلم، فیلم نامه ای رواتر و شتاب زده به داستان بیفزاید و ارزش تماشایی آنرا را بالا ببرد اما چنان موفق نبوده است. با این حال تماشای این فیلم برای یک بار هم شده توصیه می شود و شما می توانید این فیلم را به صورت رایگان در سایت آیرومووی دانلود و از تماشای آن لذت ببرید.

 

خلاصه کلی

فیلم سینمایی کجیلیونر Kajillionaire 2020 درباره ی دختر جوانی است که وضعیت مالی چندان قابل توجهی ندارند و برای نجات پیدا کردن از این وضع تصمیم می گیرد، تا فرد خلافکاری را برای یک سرقت بزرگ وارد خانواده خود کرده اما …

 

عوامل ساخت و تولید Kajillionaire 2020

کارگردان و نویسنده : میراندا جولای

بازیگران : کیم ایستس ، پاتریشیا بلچر، ایوان راچل وود

تاریخ انتشار : 2020

محصول کشور : آمریکا

زبان فیلم : انگلیسی _ دوبله فارسی

ژانر فیلم : جنایی، درام

تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم Kajillionaire 2020

 

پشت صحنه فیلم Kajillionaire 2020

 

کارگردان فیلم Kajillionaire 2020