دانلود فیلم سینمایی ضربه نهایی knock Out 2020 با لینک مستقیم + کیفیت عالی 

دانلودفیلم خارجی ضربه نهایی 2020 با ژانری اکشن 

download new movie knock Out 2020 for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

اندکی درباره ی فیلم ضربه نهایی 2020 

فیلم knock Out 2020 با ژانری اکشن محصول کشور چین در سال 2020 به کارگردانی و نویسندگی روی هین یونگ چاو که در 3 سپتامبر 2020 اکران شد.و در همان هفته های اولیه اکران توانست فروش بالایی نسبت به آثار هم ژانر داشته باشد. نکته مهمی که باید در ساخت چنین فیلمی اشاره کرد: همه ی ما از ابتدا و از کودکی با فیلمهای اکشن و رزمی چین و ژاپن آشنا بوده ایم و اکثرا هم طرفدار آنها هستیم، زیرا هر بار با موضوع و ری اکشنی جدید در صحنه سینما ظاهر شده اند و هیچ اقراق و تکراری در آثار خود ندارد.

 

با این حال این فیلم نیز از قبیل همان سینمایی های خفن با شخصیت پردازی درست و جلوه های هنری ویژه است که اکثرا در گوشه رینگ سپری خواهیم کرد.قابل ذکر است که بازیگران معروف و تازه کار زیادی از جمله النا اسکین ، گین هانگ ، ویویان وو در این فیمل به ایفای نقش پرداخته و اثری مخلق را آفریده اند. گفته می شود که این فیلم بیشترین اثر مورد توجه سینمای چین نسبت به آثار هم ژانر خود بوده که موفق به دریافت آرای مردمی 821 هزار و رتبه 24 و امتیاز 7.5 از 10 را در سایت اختصاص IMBD ازآن خود کرده است.

 

رفتار تماشاگران با این اثر

از این رو تماشای این سینمایی مهیج برای یک بار هم شده توصیه شده و شما می توانید آن را به صورت رایگان و با دوبله فارسی درسایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.داستان این سینمایی خفن درباره ی بوکسور جوانی است .که پس از ازادی از زندان تصمیم می گیرد؛ تا دوباره به رینگ و مسابقه باز گردد و همه چیز را از سر گرفته و به وعده ای که به دخترش داده است عمل کند اما …

 

عوامل ساخت و تولید knock Out 2020  

کارگردان  و نویسنده : روی هین یونگ چاو

بازیگران : النا اسکین ، گین هانگ ، ویویان وو

تاریخ انتشار : 3 سپتامبر 2020

محصول کشور : چین

ژانر فیلم : اکشن _ هیجانی

زبان فیلم : چینی _ دوبله فارسی

مدت زمان : 115 دقیقه

تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم knock Out 2020

 

بازیگران فیلم knock Out 2020

 

پشت صحنه فیلم knock Out 2020