دانلود فیلم سینمایی وحشی Savage 2019 با سرعت بالا + حجم کم 

دانلود فیلم خارجی وحشی 2020 همراه با زیرنویس چسبیده 

download new movie Savage 2019 for direct link

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود در سایت قرار گرفت 

 

 

اندکی درباره ی فیلم وحشی 2020 

فیلم Savage 2019 با ژانری جنایی و درام محصول کشور نیوزیلند به زبان انگیسی می باشد. این فیلم فوق العاده پر هیجان برگرفته از کتاب (وحشی ها) بوده و مسلما همه شما آثار این نویسنده پر زرق و برق را خوانده و آخرین ساخته فیلم این رمان یعنی (قاتلان بلفطره) را  قبل از وحشی  تماشا کرده و خاطره سازی داشته اید.

 

 فیلم سینمایی وحشی 2019 نیز به دلیل داشتن مخاطبان زیاد و هم چنین دریافت آرای مردمی 86 هزار به بالا توانست نمره 7.5 را از سایت IMBD دریافت کرده و جرقه روشنی برای فروش همگانی آن باشد. رمان کتاب وحشی ها آنچنان روشن و گیراست که شما می توانید در هنگام خواندن آن خود را درون یک فیلم سه بعدی تماشا کرده و سراسر هیجان را تجربه کنید.

 

با این حال تصور می رفت که این رمان پرفروش و جذاب براساس فیلمی مهیج ساخته و به اکران برسد. مطلب مهمی که در این فیلم گیرا به چشم می خورد قلم روانی آن بوده که ارجعیت بالایی نسبت به آثار هم ژانر خود نشان داد و یکی از فیلم های پر خشونت ترین دهه 2019 در رده دوم قرار گرفت.

 

البته باید اضافه کرد که منتقدان زیادی این آثار را به گونه ای از نظر شخصیت سازی و هم چنین فیلم نامه نویسی مورد شماتت قرار داده و مدعی هستند، که صحنه های جنسی در آن مناسب تماشای فیلم برای اکثریت نیست ولی به دور از همه اینها باید اشاره کرد که این فیلم اثری سرگرم کننده برای یک بعد ظهر تعطیل بوده است و شما می توانید این فیلم را از سایت آیرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 

عوامل ساخت و تولید Savage 2019

کارگردان و نویسنده : سم کلی

بازیگران : جیک ریان ، جان توی ،کلیسا پرستون

تاریخ انتشار : 21 آوریل 2019

محصول کشور : نیوزیلند

ربان فیلم : انگلیسی _ زیرنویس چسبیده

ژانر فیلم : جنایی ، درام ، اکشن

 

 

تصاویر فیلم 

دانلود فیلم Savage 2019

 

بازیگران فیلبم Savage 2019

 

نقد وبررسی Savage 2019