دانلود فیلم پرنده آوازخوان Songbird 2020 با دوبله فارسی 

دانلود فیلم خارجی پرنده آوازخوان 2020 بدون حذفیات 

download new movie Songbird 2020 for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود  به صورت رایگان درسایت قرار گرفت 

 

 

اندکی درباره ی فیلم پرنده آوازخوان 2020 

فیلم Songbird 2020 با ژانری درام و رمانتیک محصول کشور آمریکا در سال 2020 به کارگردانی آدام ماسون بوده که توانست در ساعات اولیه اکران خود فروش خوبی داشته باشد. البته می توان گفت که این فیلم درباره ی ویرووسی ناشناخته بوده که دچار آن می شودناگفته نماند همانند، بیماری ویرووس کرونا که تاکنون ما ایرانیان و تمام جهان درگیر آن شده ایم و راهی برای خلاصی نیست.

 

نکته مهم قابل ذکر  که در فیلم به چشم می خورد پیش بینی برخورد این ویروس در سال 2024 می باشد.با این حال باید اضافه کرد: که این فیلم به دلیل استقبال بی سابقه مردم توانست آرای مردمی بالای 69 هزار و امتیاز 4.4 از 10 را در سایت IMBD به خود اختصاص دهد.این فیلم به طور طبیعی توانست نقدهای زیادی داشته است.

 

 

 

 خلاصه کلی Songbird 2020

فیلم سینمایی پرنده آوازخوان 2020 واقعه پیش بینی شده در سال 2024 را به تصویری می کشد و از وجود ویروسی واگیر دار که همه جا را ویران می کند خبر می دهد. که فقط تعداد انگشت شماری از مردم توانستند با عبور از موانع بیماری ها و حکومت نظامی و قرنطینه نجات پیدا کنند اما در این میان اتفاقات عجیبی در حال رخ دادن است که …

و با حضور جلوه های بصری و فیلمنامه کاملا هنری خود در مجموع فیلمهای مورد پسند  آمریکایی با حضور بازیگران تازه کار همچون  کی جی آپا ، سوفیا کارسون و هم چنین چیرایق روبینسون موفق شد کار خود را به خوبی به پایان برساند.

عوامل ساخت و تولید Songbird 2020

کارگردان : آدام ماسون

نویسنده : آدام ماسون ،سایمون بویز

بازیگران : کی جی آپا ، سوفیا کارسون ، چیرایق رابینسون

تاریخ انتشار : 10 اکتبر 2020

ژانر فیلم : درام ، رمانتیک

زبان فیلم : انگلیسی _ دوبله فارسی

زمان فیلم :82 دقیقه

 

 

تصاویر فیلم

تصاویر فیلم Songbird 2020

 

پشت صحنه Songbird 2020

 

کارگردان فیلم Songbird 2020