دانلود فیلم سینمایی شجاعت Soorarai Pottru 2020 با دوبله فارسی 

دانلود فیلم سینمایی هندی شجاعت 2020 با ژانر درام 

download new movie Soorarai Pottru 2020 for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره ی فیلم شجاعت 2020 

فیلم Soorarai Pottru 2020 با ژانری درام محصول کشور هندوستان به کارگردانی و نویسندگی  سودها کونگارا بوده، که در 12 نوامبر 2020 اکران شد و در همان هفته های اولیه اکران خود به دلیل جذابیت فراوان توانست فروش چند میلیون دلاری در گیشه باکس آفیس داشته و جز بهترین ها در هندوستان به فروش برسد. با این حال به گفته منتقدان این فیلم موفق به دریافت ارای 83 درصدی از سوی مردم و امتیاز 9.0 از 10 را در سایت اختصاصی IMBD ازآن خود کند.

 

از بازیگران این فیلم سینمایی خفن می توان به حضور بازیگران تازهکار و موفق شاشی کاپور ،ریکا ، آمریش پوری ، کونال کاپور ، سوپریا پاتاک ، اوم پوری که به خوبی به ایفای نقش پرداخته اند اشاره کرد. به اظهار منتقدان نکته قابل توجه ساخت  چنین فیلم های هندی که معمولا از گذشته های نه چندان دور مورد حمایت ایرانیان بوده ولی اینبار سینمای هندوستان با اثری مهیج تر توانسته مخاطب را جذب و میخکوب فیلم کند. و با شخصیت پردازی  و سکانس های کاملا متنوع روایتی از زندگی واقعی جوانی را به تصویر کشیده است.

 

داستان فیلم سینمایی شجاعت درباره ی مرد جوانی بوده که تلاش دارد به هدف بزرگ خود برسد. اما در این میان تنها نیست بلکه بزرگترین سرمایه داران و ثروتمندان جهان بر سر راه او قرار دارند  تا او موفقیت دست پیدا نکند اما …با این حال تماشای این سینمایی مهیج برای یک بار هم شده توصیه شده و شما می توانید آن را به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 

عوامل ساخت و تولید Soorarai Pottru 2020 

کارگردان : سودها کونگارا

تهیه کننده : سوریا

بازیگران : شاشی کاپور ،ریکا ، آمریش پوری ، کونال کاپور ، سوپریا پاتاک ، اوم پوری

راوی : رانگاناتان مدهوان

توزیع کننده : پرایم ویدیو

تاریخ انتشار : 12 نوامبر 2020

محصول کشور : هندوستان

زبان فیلم : هندی- دوبله شده

ژانر فیلم : درام

زمان فیلم : 149 دقیقه

 

تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم Soorarai Pottru 2020

 

نقد وبررسی فیلم Soorarai Pottru 2020

 

پشت صحنه فیلم Soorarai Pottru 2020