دانلودفیلم کارآگاه بچه  The Kid Detective 2020 با زیرنویس چسبیده فارسی 

دانلود فیلم خارجی کارآگاه بچه 2020 با لینک مستقیم 

download new movie The Kid Detective 2020 for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود 

 

 

اندکی درباره ی فیلم کارآگاه بچه 2020 

فیلم The Kid Detective 2020 با ژانری کمدی ، درام و معمایی محصول کشور کانادا در سال 2020 به کارگردانی ایوان مورگان بوده که به دلیل متفاوت بودن اثر و هم چنین رسایی فیلم توانست جز بهترین آثار و فیلمهای سال 2020 قرار گرفته  و موفق به کسب آرای مردمی بالای 80 هزار تا و امتیاز 6.8 را از سایت IMBD از آن خود کند.

 

با این حال این فیلم کمدی  به دلیل جذابیت های روز افزون و هم چنین ترتیب دهی سکانسهای آن توانست نظر منتقدان زیادی را به خود جلب کرده و به عنوان یکی ازبهترین آثار هنری این کارگردان در فیلمهای هم ژانر خود قرار بگیرد. یکی از ویژگی های مثبت این فیلم گیرا و قابل مفهموم بودن آن و هم چنین مناسب برای تمام افراد حتی کودکان و نوجوانان بوده که می تواند  یک روز تعطیلی خوبی را  در کنار خانواده برای شما رقم بزند. به ای نخاطر تماشای این فیلم مهیج و کمدی به شدت توصیه شده و شما می توانید آنرا به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 

خلاصه کلی The Kid Detective 2020

فیلم سینمایی کارآگاه بچه 2020 با ژانری فوق العاده کمدی و مرموز درباره ی خانواده ی پسر نوجوانی است  که تصمیم دارند  تحولات جدیدی در زندگی وی ایجاد کنند .اما وی با یک کارآگاه همکاری می کند  تا قتل مرموزی دوست وی را پنهان کاری کنند و دست به کارهای عجیبی بزنند  تا اینکه …

 

عوامل ساخت و تولید

کارگردان و نویسنده : ایوان مورگان

بازیگران : آدام برودی ، سویا نیلسا ، سارا سودرلند

تاریخ انتشار : 2020

ژانر فیلم : درام ، رازآلود، کمدی

زبان فیلم : انگلیسی -زیرنویس چسبیده و دوبله فارسی

محصول کشور :  کانادا

 

تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم The KID DETECTIVE 2020

 

بازیگران The KID DETECTIVE 2020

 

داستان فیلم The KID DETECTIVE 2020