دانلود فیلم سینمایی تفنگدار The Rifleman 2019با کیفیت 1080p 720p 480p 

دانلود فیلم خارجی تفنگدار 2019 با زیرنویس فارسی و زبان اصلی

download new movie The Rifleman 2019 for direct link

پخش تریلر فیلم همراه با لینک مستقیم دانلود 

 

اندکی درباره ی فیلم تفنگدار 2019 

فیلم سینمایی The Rifleman 2020 با ژانری تاریخی و جنگی محصول کشور لتوانی و به زبان لتونی می باشد. به جرات می توان گفت که این فیلم یکی از پر درآمدترین فیلم ها در گیشه لتوانی به حساب آمده و توانسته آرای مردمی 63 هزاری و هم چنین نمره قابل توجه 8 از 10 را به خود اختصاص دهد. که این به نوبه خود نکته عطف مهمی در انتخاب فیلمی همچون تفنگدار می باشد. به طور خلاصه اگر در سر دارید تا یک فیلم با شکوه فراوان و حماسه ای تماشا کنید قطعا تفنگدار بهترین گزینه منتخب شما خواهد بود.

 

نکته قابل ذکر مهمی که در این فیلم شایان است تجرییات خود نویسنده بوده که موفقیت در کیفیت فیلم را به صورت کاملا مبهم به چالش کشیده است و به گونه ای به شروع اوایل جنگ جهانی با نازی ها می پردازد. به طور کلی شما اگر دنبال فیلم پر از شوق و  شکوهی سراسری باشید حتما این فیلم را تماشا خواهید کرد .

 

خلاصه کلی The Rifleman 

فیلم سینمایی فوق العاده تفنگدار محصول لتوانی درباره ی جنگ جهانی اول در سال 1915 می باشد. این فیلم خانواده چند نفره را به تصویر می کشیده و  داستان درباره ی پسر نوجوانی بنام ارتوس بوده که علاقه زیادی به مبارزه و حضور در میدان جنگ دارد، اما زمانی که جنگ شروع می گیرد،  تمام اعضای خانواده و مادر عزیزتر از جانش کشته می شود و بعد  از آن تصمیم می گیرد  تا به گروه های مبارزه و ارتش بپردازد و روحش تسلی پیدا کند.  اما همه چیزی طبق دلخواه او پیش نمی رود و متوجه می شود جنگ چیزی نیست که همیشه تصورش می کرد …

 

عوامل ساخت و تولید آن 

کارگردان و نویسنده : دزینتاس دریبلز

بازیگران : اوتا برانتویس، رایموندز جلمیز،مارتین ویلسونز

تاریخ اننشار : 2019

محصول کشور : لتوانی

 

تصاویر فیلم

تصاویر فیلم 2019 The Rifleman 

 

پشت صحنه فیلم 2019 The Rifleman

 

داستان فیلم 2019 The Rifleman