دانلود فیلم سینمایی آویشن کوهستان وحشی Wild Mountain Thyme 2020 با دوبله فارسی 

دانلود فیلم خارجی آویشن کوهستان وحشی 2020 با کیفیت بالا 

download new movie Wild Mountain Thyme 2020 for direct link

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

 

 

اندکی درباره ی فیلم آویشن کوهستان وحشی 2020 

فیلم Wild Mountain Thyme 2020 با ژانری درام و عاشقانه  محصول کشور انگلستان در سال 2020 و به کارگردانی و نویسندگی جان پاتریک شانلی در 11 دسامبر به اکران رسید و توانست فروش خوبی در زمینه فیلم های هم ژانر عاشقانه و درام داشته باشد. فیلم سینمایی آویشن کوهستانی وحشی 2020 به دلیل استقبال مردم رای مردمی 45 هزار و هم چنین امتیاز 5.4 را از سایت اختصاصی IMBD ازآن خود کرد و توانست در درجه بالایی قرار بگیرد.

 

قابل ذکر است که شما در همان چند لحظه اول تماشای فیلم کاملا به فضای رمانتیک گونه و لطیف فیلم نامه همچنین شخصیت های داستان پی خواهید برد و عاشقانه به پای تماشا خواهید نشست. نکته مورد آزار این فیلم با تمام زیبایی هایش دو نقش اصلی فیلم بیش از حد عاشق و به هم نزدیک هستند ولی گاهی از لحاض احساسی از هم جدا می شوند و این کمی مکث به ببینده برای پایان داستان می دهد و دچار سردرگمی می کند.با این حال انقدر اثری موثر و شادمانانه به حساب می آید که تماشاگر به طور ناخودآگاه از جوشش عشق خنده به لب داشته و به دنبال صحنه های عاشقانه تری می رود.

 

 قابل ذکر است که تماشای این فیلم با تمام زیبایی و شخصیت پردازی های درست و هم چنین صحنه های فوق العاده سبز و رنگی و فضای عاشقانه شدیدا قابل تماشا بوده و شما می توانید آن را به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 

عوامل ساخت و تولید Wild Mountain Thyme 2020

کارگردان و نویسنده :  جان پاتریک شانلی

بازیگران : امیلی بلانت ، جیمی دورنان ، کریستوفر والکن

سال انتشار : 11دسامبر  2020

محصول کشور : انگلستان

زبان فیلم : انگلیسی _ دوبله فارسی

ژانر فیلم : درام ، عاشقانه

مدت زمان : 90 دقیقه

 

 

  تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم Wild Mountain Thyme 2020

 

داستان فیلم Wild Mountain Thyme 2020

 

پشت صحنه فیلم Wild Mountain Thyme 2020