دانلود انیمیشن جذاب هتل ترانسیلوانیا  2012، 2015 ، 2018

دانلود باکیفیت بالا 1080p / 720p 

download new Animation Hotel Transylvania link for direct 1080p / 720p

لینک دانلود در سایت قرار گرفت

اندکی درباره انیمیشن هتل ترانسلوانیا

کنت دراکولای مهربان که همسر، خانه و زندگی‌اش را به‌خاطر خشونت و بی‌رحمی انسان‌ها از دست داده، به جایی بسیار دور از شهر می‌رود و یک هتل پنج‌ستاره برای اقامت هیولاها می‌سازد.

هیولاها سال‌هاست که از ترس انسانها خواب و خوراک ندارند و این هتل، مکان امنی است که می‌توانند بدون نگرانی در آن اقامت داشته باشند ولی با ورود یک انسان تمام این تلاش ها به هم میریزد…

 

عوامل فیلم

کارگردان: گندی تارتاکوفسکی

نویسنده: پیتر باینهام

 تدوین: کاترین اپل

بازیگران: سلنا گومز، اندی سمبرگ ،کوین جیمز، استیو بوشمی، فرن درشر،آدام سندلر

 

تصاویری از انیمیشن هتل ترانسیلوانیا

بازیگران هتل ترانسیوانیا

 


 

اندکی درباره انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 1 ،2012

قسمت اول انیمیشن  راجب کنت کولا صاحب هتل ترانسیلوانیا است، او قصد دارد برای تولد 118 سالگی دخترش جشنی ترتیب دهد،اما دراین جشن یک انسان بنام جاناتان لاکر ناخواسته وارد جشن میشود.

 مِیوِس دختر کنت کولا با جاناتان درگیر ماجرایی عاشقانه میشوند وکنت کولا به عنوان یک پدر موظف است تا دخترش را از انسان ها دور نگه دارد.

اما این رابطه عمیق تر از ان چیزی است که مخالفت های کنت کولا متوقف شود، درنهایت کنت کولا از موضع خود کناره گیری میکند و به ازدواج این دو رضایت میدهد. 

 

عوامل فیلم 

کارگردان: گندی تارتاکوفسکی

نویسنده: پیتر باینهام

 تدوین: کاترین اپل

بازیگران: سلنا گومز، اندی سمبرگ ،کوین جیمز، استیو بوشمی، فرن درشر،آدام سندلر

 

تصاویری از انیمیشن هتل ترانسیوانیا 2012

دانلود تیزر هتل ترانسیلوانیا

 

لینک های دانلود هتل ترانسیلوانیا 1

1080P | 720P


اندکی درباره انیمیشن هتل ترانسیوانیا 2015

دراین قسمت میبینیم که مِیوِس و جاناتان با یکدیگر ازدواج کرده اند و یک پسر نیمه انسان نیمه خون آشام دارند که نامش را دنیس گذاشته اند، دنیس که اکنون در آستانه  هفت سالگی است ولی هنوز دندان های دراکولایی آن درنیامده و کنت نگران درکولا نشدن دنیس است.

باباکولا (کنت کولا ) سعی دارد نشانه های خون اشامی دنیس را فعال کند اما مِیوِس این را نمیخواهد بنابراین کنت تصمیم میگیرد دختر و دامادش را به زادگاه جاناتان در آمریکا  بفرستد بلکه بتواند فرصتی برای آموزش دنیس برای خون آشام شدن پیدا کند.

 

علی رغم تلاش های اعضای وکنت کولا باز هم نشانه ای در دنیس رخ نمیهد تا ادینکه میویس برای جشن هفت سالگی دنیس به هتل ترانسیلوانیا باز میگردد و پدر بزرگش ولد کولا را دعوت میکند ولی باید سعی کند هویت همسر وفرزندش را پنهان کند.

اما ولد کولا هویت واقعبی آنها را میفهمد و کشمکشی بین دو خانواده به وجود میاید دنیس که از این دعوا ها خسته شده با دوست گرگینه خود به جنگل فرار میکند اما بلا خدمکتکار ولد کولا نمیتواند حضور انسان را تحمل میکند وبه آن دو حمله میکند که باعث زخمی شدن گرگیه میشود و این اتفاق باعث میشود تا دنیس به یکخون آشام تبدیل شود و…

 

عوامل فیلم

کارگردان: گندی تارتاکوفسکی

نویسنده: رابرت اسمیگل

 تدوین: کاترین اپل

بازیگران: سلنا گومز، اندی سمبرگ ،کوین جیمز، استیو بوشمی، فرن درشر،مل بروکس کیگان،مایکل کی ،دیوید اسپید جس هارنل

 

تصاویری از انمیشن هتل ترانسیوانیا 2015

فیلم hotel transylvania

 

لینک های دانلود هتل ترانسیلوانیا 2

1080P |720P 


 

اندکی درباره انیمشن هتل ترانسیلوانیا 2018

قسمت سوم این انمیشن درسال 2018 به نام : تعطیلات تابستانی  منتشر شد فیلم با واکنش‌های متوسطی از سوی منتقدان همراه بود. : تعطیلات تابستانی ۵۲۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد در حالی که ۸۰ میلیون دلار بودجه ساخت آن بوده‌است.

خانواده دراکولا ها دشمن دیرینه ای به نام خانواده  ون هلسینگ دارند که شکارچی دراکولا ها هستند ونتیجه (فرزند نوه) این خانواده صاحب یک کشتی تفریحی است.

میویس پدرش را برای تفریح واستراحت به کشتی  ون هلسینگ میبرد که اریکا صاحبق کشتی به گفته های پدربزرگش از دراکولاها نفرت وکینه به دل میگیرد.

اما کنت کولا که عاشق اریکا ون هلسینگ شده کاری میکند تا اومتوجه شود که پدر بزرگش اشتباه میکرده واین دوباهم ازدواج میکنند.

 

عوامل فیلم

کارگردان: گندی تارتاکوفسکی

نویسنده: گندی تارتاکوفسکی

تهیه کننده: میشل مردوکا

 تدوین: کاترین اپل

بازیگران: سلنا گومز، اندی سمبرگ ،کوین جیمز، استیو بوشمی، فرن درشر،دیوید اسپید،کیگان مایکل کی ،کاترین هان ،جیم گافیگان

 

تصاویری از انیمیشن تعطیلات  تابستانی(هتل ترانسیلوانیا 3)

کارگردان هتل ترانسیلوانیا

 

لینک های دانلود هتل ترانسیلوانیا 3

1080P | 720P