دانلود انیمیشن بنیامین

دانلود انیمیشن کودکان و بزرگسالان  بنیامین به کارگردانی محسن عنایتی

download new animation benyamin for direct link

لینک دانلود انیمیشن در سایت قرار گرفت

 

اندکی درباره ی انیمیشن بنیامین

انیمیشن بنیامین ساخته محسن عنایتی می باشد. هم چنین توان گفت که انیمیشن بنیامین موفق شد در سی وهفتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت باشد . تاکنون که مردم استقبال خوبی از این انیمیشن کرده ناد . وهر لحظه در انتظار اکران آن می باشد .گفته شده است که برای تولید و تدوین این فیلم حدوا دوسه سال زحمت کشیده اند .و در فروش آن نتیجه خوبی داده است و توانسته است فروش خوبی نیز داشته باشد . ومخاطبان زیادی از جمله کودکان وبزرگسالان را نیز درگیر تماشای خود کرده است .

 

خلاصه داستان

داستان فیلم دقیقا از جایی شروع می شود که سربازان کاخ فرعوت مادر بنیامین را با خود به اسارت برده اند . پس بنیامین سعی می کند تا مادر خود را از دست سربازان فرعونی نجات دهد  او نقشه ایی می کشد و موفق می شود در آن نیز پیروز شود .در کل موضوع بسیار و مهم انیمیشن بنیامین را  می توان یک نوع مبحت تاکتیکی دانست این گونه که به نظرمیرسد این انیمیشن در حد بضاعت  استودیو ضبط شده و ساخته شده است هم چنین گفته می شود که صحنه های خشن این انیمیشن سانسور شده اند چرا که ادعا دارند باعث افزایش خشونت بین مردمان می شود اما گفته شده است که این فیلم هیچگونه محدودیت سنی ندارد .

 

هم چنین می توان گفت که صدا پیشگی این انیمیمشن را نیز بازگیران وهم چنین صداپیشگان  معروفی همچون چنگیز جلیلوند ,ناصر طهماسب, اکبر منافی , سعید مظفری, و مریم شیرزاد نیز برعهده دارند .

 

عوامل فیلم

کارگردان : محسن عنایتی

تهیه کننده : مصطفی حسن آبادی

بازیگران : چنگیر جلیوند, ناصر طهماسب, اکبر منافی ,سعید مظفری, مریم شیرزاد,تینا هاشمی ,آرزو آفری

موسیقی : بهزاد عبدی

تاریخ انتشار انیمیشن : 15 آبان 1398

 

تصاویر انیمیشن

بنیامین

 

تصاویر فیلم بنیامین

 

انیمیمشن بنیامین