دانلود سریال هم گناه با لینک مستقیم

با چند کیفیت همراه با توضیحات

Download New series Ham Gonah For direct

بخش گالری تصاویر اضافه شد

 

 

توضیحات مختصر درباره ی سریال هم گناه

فیلمنامه ی هم گناه را محسن کیایی و علی کوچکی نوشته اند.هم گناه اولین ساخته ی مصطفی کیایی برای نمایش خانگی است. مصطفی کیایی سابقه ی کارگردانی و نویسندگی سایر فیلم ها مانند  {خط ویژه} ، {عصر یخبندان} و…. را داشته است. وی برای فیلمنامه ی فیلم ضد گلوله سیمرغ بلورین دریافت کرده است. با توجه به ژانر فیلم احتمالا با فیلمی که مسائل اجتماعی و اتفاقات زندگی را بیان میکند سر و کار داریم.

 

بهروز پرستویی{فرزند پرویز پرستویی}برای اولین بار در این فیلم جلوی دوربین رفت و نقش جوانی پرویز پرستویی را انجام داد.نکته ی جالب این سریال این بود که هدیه ی تهرانی بعد از 8 سال دوباره به شبکه ی نمایش خانگی بر میگردد و حضور پرویز پرستویی نوید یک سریال جذاب را میدهد. در رابطه با داستان فیلم هم میتونیم بگیم یک داستان چند وجهی رو دنبال میکنیم.

 

این سریال هر 2 شنبه در نمایش خانگی توضیع خواهد شد و به نظر میرسد این سریال 15 قسمت باشد.در کادر پایین صفحه لینک دانلود 3 قسمت که تا کنون پخش شده است قرار دارد.⇓

 

عوامل ساخت فیلم

به کارگردانی و تهیه کنندگی: مصطفی کیایی

فیلم بردار:حسین جلیلی

سریالی با بازیگران معروف و کارگردانی باهوش

با هنرنمایی : پرویز پرستویی(نقش اصلی فیلم مطرب) ، هدیه تهرانی(بازیگر تاریخ بدون امضا) ، محسن کیایی ، هنگامه قاضیایی ، حبیب رضایی ، مهتاب کرامتی ، رویا تیموریان ، مهدی پاک دل و مسعود رایگان و….

موسیقی: آرمان موسی پور

صدابردار: امین میرشکاری

طراح صحنه: مهدی موسوی

طراح گریم: عباس عباسی

طراح لباس: شیوا رشیدیان

برنامه ریز: مریم هژیروند

دستیار کارگردان: امید جزینی

منشی صحنه: سعیده دلیریان

 

ژانر:درام، خانوادگی و اجتماعی

 

گالری تصاویر

 

بازیگران سریال هم گناه

 


لینک های دانلود سه قسمت به ترتیب