دانلود سریال پایتخت 6 با لینک مستقیم

تریلر و گالری تصاویر اضافه شد

Download New series Paytakht 6 For direct

لینک تمامی قسمت ها به زودی

 

 

توضیحات مختصری از پایتخت 6

پس از گذشت مدتی بالاخره سریال پایتخت 6 به کارگردانی سیروس مقدم ساخته شد و به زودی اکران خواهد شد(در نوروز 1399)   به احتمال زیاد فیلم از شبکه ی یک و یا سه سیما در نوروز پخش می شود.

 

سلمان خطی بازیگر نقش برادر نقی: در این فصل ازدواج می‌کنم و از قسمت دوم همسرم هم در سریال دیده می‌شود.
باباپنجعلی در فصل تازه پایتخت فوت کرده است اما هنوز ماجراهایی دارد که در این سریال دیده می‌شود به طور مثال اعضای بدن او اهدا می‌شود و اتفاقات مختلفی را پیش می‌آورد نقی سیاسی میشود و بهداشت دروازه بان نساجی.

 

شروع سریال در فصل ششم بسیار هیجان‌انگیز است و حتی در قسمت دوم جشنی برپا می‌شود که خواننده‌اش بهنام بانی است.مهران احمدی بار دیگر به این مجموعه خواهد امد  و در سری جدید از شخصیت های اصلی و تاثیر گذار داستان خواهد بود.

 

در پایتخت 6 بهنام بانی خواننده ی بخش ابتدایی این اثر نیز می باشد پس یک شروع بسیار عالی در پیش است.تصویربرداری فصل ششم مجموعه تلویزیونی پایتخت ۶ به کارگردانی سیروس مقدم از مرز ۷۰ درصد گذشته و مهران احمدی نیز به تازگی مقابل دوربین این سریال رفته است. طبق شنیده ها داستان قسمت های سریال دیگر قابل پیش بینی نخواهد بود و حتی فصل جدید از فصل 5 سریال نیز جذاب تر و داستانی بهتر را دارا می باشد.

 

 

عوامل ساخت

کارگردان:سیروس مقدم

نویسنده:هومن غفوری و محسن تنابنده

تهیه کننده:هومن غفوری و محسن تنابنده

بازیگران :محسن تنابنده(بازیگر فیلم سه کام حبس)، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر، مهران احمدی، هومن حاجی‌عبداللهی، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، سارا و نیکا فرقانی، عطیه جاوید، سلمان خطی، ابوالفضل رجبی، غلامعلی رضای

 

گالری تصاویر

ازدواج در فیلم پایتخت

 

بازیگر سریال پایتخت

بازگشت مهران احمدی به سریال

 


 

لینک های دانلود پایتخت 6

 

قسمت 1 : کیفیت 480  /  کیفیت 720  /  کیفیت 1080

قسمت 2 : کیفیت 480  /  کیفیت 720  /  کیفیت 1080

قسمت 3 : کیفیت 480  /  کیفیت 720  /  کیفیت 1080

 

! لینک های دانلود بعد از پخش در شبکه های تلویزیونی قرار خواهند گرفت !