دانلود رایگان فیلم سینمایی آخرین دختر

دانلود اثر زیبای فیلم آخرین دختر به کارگردانی جمیل رستمی

download new movie akharin dokhtar for direct link

پخش آنلاین تریلر فیلم  با لینک دانلود در سایت قرار گرفت

 

اندکی درباره ی فیلم آخرین دختر

فیلم سینمایی اخرین دختر ساخته ی جمیل رستمی می باشد اقای جمیل رستمی که کارگردان سینما وتلویزیون ایان است و آثار پر طرفداری همچون چشم مرثیه برف و  بی تاررا به نمایش گذاشته است . و احتمالا به زودی پروانه ساخت و اتمام نگارش فیلم نامه آن در دسترس قرار بگیرد . هم چنین می توان گفت که آقای رستمی علاوه بر کارگردانی در حرفه های دیگری از نوینسدگی فیلمبرداری در سینما وتلویزیون همکاری داشته باشد .

 

هم چنین ایشان توانستند با فیلم مرثیه برف جایزه بیست ودومین جشنواره فیلم فجر را از آن خود کند و موفقی به سان در این راه کسب کند و با این حال درست که که موفقیت چندانی در فیلم چشمک سب نکرد اما توانست تجربه ی خولی به دست آورد .

 

معرفی نادیا مراد

از بازیگران آن می توان به نادیا مراد اشاره کرد . نادیا مراد دختری است که 6 برادر ومادرش توسط داعش کشته شدند و در حمله ناگهانی به روستایشان او را به عنوان اسیر بردند . نادیا اشاره مرده است که او را مورد آزارو اذیت فراوانی قرار می دادند که از جمله از آنها می توان به تجاوز اشاره کرد اما سرانجام تو توانست از دست داعش فرار کند  و خود ا به منطقه ی امنی برساند و از آن پس فعالیت حقوق بشرانه خود را اغاز کرد و توانست جایزه صلح نوبل را دریافت کند .

 

خلاصه داستان آخرین دختر

هم چنین داستان این فیلم درباره ی زندگی خود نادیا می باشد که در قسمت بالا زنگی وی را برایتان شرح دادیم کارگردان برای رسید به واقعیت به کشورهای خارجی از جمله آمریکا و عراق سفر کرده است تا واقعی لاغیر به اجرا در نیاورده باشد.

اسامی بازیگران این فیلم به محض اعلام در سایت آیرو مووی قرار خواهد گرفت.

 

عوامل فیلم

کارگردان : جمیل رستمی

تهیه کننده و نویسنده  : جمیل رستمی

بازیگران : نادیا مراد

موسیقی :

 فیلمبرداری :

تدوین :

 

تصاویر فیلم

آخرین دختر

 

دانلود فیلم آخرین دختر