دانلود فیلم آشغال های دوست داشتنی با اینترنت نیم بها

دانلود فیلم توقیفی آشغال های دوست داشتنی 

downlad new movie lovely trash link for direct

لینک های دانلود با چهار کیفیت بالا در سایت قرار گرفت

 

اندکی درباره فیلم آشغال های دوست داشتنی

آشغال های دوست داشتنی محصول سال 1391 است که پس از شش سال توقیف در اواخر بهمن 97 مجوز پخش گرفت بعد ها در سال 98 مشخص شد حضور بهروز وثوقی در این فیلم علت توقیف شش ساله آن بوده است.

فیلم از خانه پیزنی شروع میشود که  با دختر خاله میانسالش زندگی میکند،دریکی از روز های بعداز انتخابات که تجمع مخالفان ومعترضان در تهران بر قرار است عده ای از تجمع کنندگان فراری از دست نیرو های امنیتی در خانه پیرزن مخفی میشوند.

فراری ها هنگام خروج از خانه پیرزن متوجه علامتی بر روی درخانه میشوند وبه پیرزن هشدار میدهند که ممکن است در چند روز اینده خانه پیرزن را بگردند پس هرچیزی مشکوکی در خانه اش دارد از آنجا خارج کند تا دردسری برایش به وجود نیاید اما تازه مشکلات شروع میشوند.

 

اندکی بیشتر …

در اتاق پیرزن چهار عکس وجود دارد که یکی از آنها با ابعادی بزرگ متعلق به همسر پیرزن است،گویا همسرش طرفدار دکتر مصدق بوده است که در کودتای 28 مرداد اتفاقی برایش رخ میدهد و با اینکه طرفدار نظام پادشاهی بوده پس از انقلام به خانه خدا میبرود ورفتارش را عوض میکند،قاب عکس دوم متعلق یبه پسر بزرگ پیرزن است که در جنگ ایران وعراق شهید شده است،مرد سوم برادر اوست که عضو گروه های کمونیستی بوده ودر جریانات دهه شصت اعدام میشود وقاب عکس آخر متعلق به پسر کوچک اوست که در یکی از دانشگاه های خارج از کشور فارغ التحصیل میشود وهمانجا زندگی میکند.

 

این فیلم در هفته اول اکران بیش از یک میلیارد تومان فروش داشت گویا تماشاگران را نو آوری در موضوع وصحنه جذب کرده است موضوع دیگر تیزر این فیلم است که صدا و سیما از همان ایتدا از پخش تیزر این فیلم سرباز زد زیرا محتوی مربوط به فیلم علائه بر رخداد های سال 88 به نکات سانسور شده تاریخ نیز اشاره داشت.

 

عوامل فیلم 

کارگردان،نویسنده وتهیه کننده: محسن امیر یوسفی

فیلمبردار: تورج اصلانی

تدوین: مصطفی خرقه پوش

موسیقی: افشین عزیز

بازیگران: شیرین یزدان بخش،حبیب رضایی،هدیه تهرانی،حسینی،صابر ابر،اکبر عبدی بازیگر فیلم جنس لطیف ،هدیه تهرانی

تصاویری از فیلم 

 پشت صحنه دوست داشتنی

 

بازیگران فیلم آشغال های دوست داشتنی

 

آشغال های دوست داشتنی