دانلود فیلم آنا (Anna 2019) با زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود با کیفیت عالی و لینک مستقیم

Download new movie Anna 2019 for direct

با تریلر آنلاین برای معرفی

 

اندکی درباره ی فیلم Anna

فیلم به کارگردانی Luc Besson در ژانر اکشن – هیجان انگیز می باشد که داستانی زیبا و سرگرم کننده را دنبال می کند . نویسندگی اثر را نیز Luc Besson انجام داده است . داستان فیلم از این قرار است که آنا پولیاتووا یک قاتل زنجیره ای است و در کار خود حرفه ای می باشد . او ظاهری زیبا دارد اما کسی از باطنش خبر ندارد و توانایی هایی دارد که او را تبدیل به یکی بزرگترین قاتل زنجیره ای کرده است . او بعد از مدتی دستگیر می شود و در زندان به او از طرف افسر پیشنهاد میرسد که به عنوان قاتل  KGB تحت کنترل خودشان کار کند اما او از این اتفاق ناراضی است .

او با یک مدل لباس مخفی می رود و برای کار در پاریس استخدام می شود. در همان زمان او ماموریت ها و ترورهای مختلفی را انجام می دهد. هنگامی که وی توسط سیا کشف شد ، در ازای وعده بازنشستگی فوری و یک زندگی محافظت شده در هاوایی ، موافقت می کند که به عنوان نماینده مضاعف با نماینده میلر برای آنها کار کند. حال داستان زندگی و قتل های او را این فیلم به تصویر می کشد البته پشیمانی او که ….

 

داستان فیلم میتواند داستانی جالب و زیبا باشد . فیلم با بودجه ی 30 میلیون دلار ساخته شد و حتی کمتر از 1 میلیون دلار فروش داشت و نتوانست نظر مردم را به خود جلب کند . منتقدان نیز از فیلم مشکلاتی گرفنتند حتی از داستان آن . اما به کل فیلم جذاب می باشد و بازیگران نامی و فوق العاده ای در اثر ایفای نقش میکنند .

 

عوامل ساخت فیلم

کارگردان : Luc Besson

نویسنده : Luc Besson

تهیه کنندگان : Luc Besson , Marc Shmuger

بازیگران : Sasha Luss , Luke Evans , Cillian Murphy , Helen Mirren

 

گالری تصاویر

 

 

پوستر دوم فیلم آنا