دانلود فیلم برج ماهی با لینک مستقیم 

دانلود با کیفیت بالا و حجم کم

Download new movie borj mahi for direct

لینک های دانلود به زودی قرار گرفته خواهند شد

 

توضیحات مختصری درباره ی فیلم برج ماهی

فیلم به کارگردانی آقای بهمن کامیار در ژانر اجتماعی می باشد . بهمن کامیار علاوه بر کارگردانی این اثر نویسندگی و تهیه کنندگی آن را نیز به عهده دارد. فیلم فعلا توانسته است مجوز ساخت دریافت کند و هنوز به مرحله ی فیلمبرداری و پخش نرسیده. آقای بهمن کامیار در این فیلم وظیفه ی زیادی به دوش دارد و باید 3 کار را همزمان انجام بدهد .

 

ژانر فیلم مانند اکثر فیلم ها خانوادگی می باشد . درباره ی داستان فیلم اطلاعاتی پخش نشده است و حتی بازیگران فیلم نیز مشخص نیست . تنها بهمن کامیار اشاره کرده است: فیلمنامه خودم با نام برج ماهی از ۲ سال پیش نوشته شده است که به تازگی برای آن درخواست پروانه ساخت داده ام و به محض دریافت مجوز، پیش تولید را آغاز می کنیم. و با اشاره به اینکه برای فیلم جدیدش با تعدادی از بازیگران مطرح صحبت های اولیه را انجام داده است، بیان کرد: امیدوارم امسال برج ماهی را که موضوعی اجتماعی دارد، کلید بزنیم. این فیلم حول اتفاقات زندگی یک زن از طبقه متوسط جامعه با فرزندانش می گذرد.

 

همچنین ایشان نیز گفته است فیلم به طور کامل در تهران فیلمبرداری خواهد شد و در فصل تابستان فیلمبرداری آن را شروع خواهد شد زیرا داستان فیلم در تابستان و حال و هوای گرم می باشد و قرار است بازیگران بزرگ و خوبی را به فیلم دعوت کند.

 

عوامل ساخت و تولید فیلم برج ماهی :

کارگردان : بهمن کامیار

تهیه کننده : بهمن کامیار

نویسنده : بهمن کامیار

بازیگران : لیست بازیگران به زودی مشخص خواهد شد.

 

گالری تصاویر

 

فیلم برج ماهی

 

بهمن کامیار کارگردان و تهیه کننده و نویسنده ی فیلم برج ماهی

بهمن کامیار کارگردان و تهیه کننده و نویسنده ی فیلم برج ماهی

 

لینک های دانلود بعد از ساخت و اکران فیلم قرار گرفته خواهند شد .