دانلود رایگان فیلم سینمایی بی سر

دانلود اثر زیبای سینمایی بی سر به کارگردانی کاوه سجادی حسینی

download new movie bi sar for direct link

پخش انلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود در سایت قرار گرفت

 

اندکی درباره ی فیلم بی سر

فیلم سینمایی بی سر به کارگردانی کاوه سجادی حسینی حسینی می باشد که  به تازگی توانسته تا پروانه نمایش را از آن خود کند . قرار بود که این فیلم در سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر اکران شود اما به دلیل کم کاری های آن به تعویق افتاد .این فیلم فعلا روی پرده سینما نرفته است به همین دلیل اطلاعات کاملا کافی از آن در دسترس نیست .البته می توان گفت که آقای حسینی از ترکیب بازیگران همچون رویا تیموریان رویا تیموریان, الهام کردا, مهدی کوشکی ,کاظم سیاحی ,ناصر سجادی حسینی نیز دعوت به همکاری داشته اند .

 

کاوه سجادی حسینی و آثار وی

البته همانطور که می دانید آقای کاوه سجادی حسینی یکی از کارگردانان  خوب و قدیمی وموفق کشور نیز به حساب می آیند  وی در سال 1356 در تهران متولد شد و توانست تحصیلات خود را در زمینه لیسانس ادبیات نمایشی فوق لیسانس کارگردانی نیز به انجام برساند .و قطعا آثار وی نیز می توان کاملا حرفه ایی و هنرمندانه نیز باشد .

هم چنین می توان گفت که ایشان فیلمهای کوتاهی از جمله شهر سرد تا تو هستی و چای تازه را توانستند به اکران برسانند که پیشواز خوبی از مردم دریافت کرد .هم چنین می توان او را به عنوان یک دستیار کارگردان خوب وموفق نیز دانست چرا که فیلمهای زیادی از جمله فروشنده با بازی شهاب حسینی و ترانه علیدوستی   چهل سالکی با بازی محمدرضا فروتن و نصف مال نصف مال تو با بازی محمدرضا شریفی نیا می باشد.

 

عوامل فیلم

کارگردان : کاوه سجادی حسینی

تهیه کننده : سمیرا برادری

نویسنده : کاوه سجادی حسینی

بازیگران :رویا تیموریان بازیگر پشت دیوار سکوت , الهام کردا, مهدی کوشکی ,کاظم سیاحی ,ناصر سجادی حسینی ,محمدرضا فرزاد, مهسا باقری ,,علیرضا ریاحی, ایرج شهرزادی

 تدوین : عماد خدابخش

فیلمبرداری : آرش رمضانی

 

تصاویر فیلم

دانلود فیلم بی سر

 

بی سر

 

داستان فیلم بی سر