دانلود فیلم سینمایی تراژدی با کیفیت های متفاوت 

دانلود  اثر سینمایی تراژدی با سرعت بالا 

download new movie trajhdi for direct link

دانلود و پخش تریلر فیلم به صورت رایگان 

 

اندکی درباره فیلم تراژدی 

فیلم سینمایی تراژدی ساخته خانم آزیتا موگویی بوده که فعالیت علنی خود را از سالهای پیش با حضور در پشت صحنه فیلمها به عنوان تهیه کنندگی و طراحی صحنه آغاز کرد .هم چنین می توان اضافه کرد که این فیلم اولین اثر آزیتا موگویی در بخش کارگردانی و تهیه کنندگی محمدحسن نجم بوده که در ایران تولید شده است .  البته ناگفته نیست که این اثر توانست در مراجع ارزشگذاری فیلم و سینما نمره 4.9 از 10 را به خود اختصاص دهد.

 

همانطور که میدانید داستان طرح اولیه این فیلم با اثری کاملا متفاوت وارد می شود . که با قرار دادن پازل های درست در کنار هم می توان به اصل بودن  داستان آن و وقایع موجود اشاره کرد.  اما این آخر داستان نیست چرا که اشکالات و نقض های فنی نیز در برخی از سکانهای آن به چشم خورده،و  دور از چشم تیز بین مخاطب نیست ، اما با وجود زیبابودن داستان، حضور فیلم نامه پر پیچ و خم و درهم درون آن کامل عیان است و شخصیت پردازی های ناگهانی شخصیت هایی که به طور مشخص در سینمای امروزه ایران کامل آشکار است.

 

البته می توان در این میان به بازی باشکوه و هنرمندانه آقای مهدی هاشمی اشاره کرد، که تمام و کمال بهترین انتخاب برای نقش قاسم می باشد. زیرا با وجود سختی نقش هم چنین گریم های فوق سنگین ارامش چهره خود  را حفظ کرده و به خوبی به ایفا می پردازد .  داستان این فیلم غم انگیز درباره مردیست که با تمام سختی و نداری های روزگار خویش می جنگد ولی تصمیمی مغایر با عقل وی برای نجات عزیزانش رو به چالش های عجیب و غریبی می کشد و تصمیم می گیرد  تا از طریق دریافت دیه خود  سرو سامانی به زندگی لنگان خود  بدهد.

 

عوامل فیلم و تولید آن

کارگردان : آزیتا موگویی

نویسنده : رضا کریمی

تهیه کننده :محمدحسن نجم

بازیگران :مهدی هاشمی ،بهرام رادان(فیلم گربه سیاه)، رویا نونهالی ،پانته آ بهرام(فیلم شنای پروانه)، پیام دهکردی، پژمان هادوی، امید روحانی

موسیقی : آریا عظیمی نژاد

تدوین : محمدرضل مویینی

فیلمبرداری : هومن بهمنش

تاریخ انتشار :1392

 

 

تصاویر فیلم 

 

فیلم سینمایی تراژدی

 

بازیگران فیلم سینمایی تراژدی

 

پشت صحنه فیلم تراژدی