دانلود رایگان فیلم سینمایی تگزاس 1 و 2 

دانلود فیلم کمدی اجتماعی تگزاس یک و دو ساخته سید مسعود اطیایی

download new movie tegzass 1 & 2 for direct link 

پخش آنلاین تریلر همراه با پخش آنلاین به صورت رایگان

 

تصاویر فیلم تگزاس 1

 

اندکی درباره ی فیلم تگزاس 1 

 دومین ساخته مسعود اطیایی بعد از ماه گرفتگی می باشد که نقد های زیادی را پشت سر گذاشته بود .. او اینبار با توجه با نکات مذکور به ساخت فیلمی در هوای سینمای ایران و فیلم خوب بد جلف می پردازد . که فوق العاده فیلم بالایی بوده و طرفدار بینهایتی در پشت خود دارد .

 

امروزه در سینمای ایران فیلمهای طنز فروش بیشتری نسبت به آثار هنری دیگری پیدا کرده است .گاهی نکات ضعفی از آنها همانند تگزاس 1 به ارمغان می آید . همانگونه که در شوخی های بد جا باعث می شود تا مخاطب فیلم را به حال خود رها کند .و باعث می شود تا طنز بسیار کلیشه ایی ومتداول به نظیر بیاید .

 

هم چنین آقای مسعود اطیایی تلاش کرده تا به به بازی گرفتن دو زوج هنری پژمان جمشیدی و سام درخشان  فضایی همانند فیلم خوب بد جلف را به نمایش بدهد . و تا حدودی فیلم را شبیه به (من سالوادور نیستم) با بازی رضا عطاران تشبیه کند .

 

عوامل فیلم 

کارگردان : مسعود اطیایی

تهیه کننده : سید ابراهیم عامریان

نویسنده : بابک کایدان ,میثم کایدان

بازیگر :  پژمان جمشیدی ,حمید فرخ نژاد بازیگر فیلم سامورایی در برلین  ,سام درخشانی ,گابریلا  بتری

موسیقی : امیر توسلی

فیلمبرداری : داوود رحمانی

تدوین : موحد شادرو

 

لینک دانلود تگزاس 1 

دانلود با کیفیت 720P

دانلود با کیفیت 1080p

 

 

فیلم تگزاس دو

بازیگران فیلم گزاس 2

 

اندکی درباره ی فیلم تگزاس 2 

در قسمت دوم سام و پژمان در مسیر بازگشت به ایران نیز دچار اتفاقاتی می شوند . ودر فرودگاه چمدان آنها با یک خلافکار عوض می شود. درست پس از یکسال انتظار بی صبرانه مردم برای دیدن آن در زمان مشخصی همانند تگزاس 1 به نمایش در آمد و اینبار ببینده زیادی در انتظار تماشای آن بودند.

 

اما نظر بسیاری از منتقدان چیز  دیگریست و آنها فکر می کنند که کمدی نسیتا ضعیف و تکراری است که امروزه در سینمای ایران رواج خاص خود را پیدا کرده است. در این بخش نیز آقای مهدی هاشمی لیلا صامتی نادر سلیمانی و بهرنگ علوی نیز به ایفای نقش پرداخته اند .

 

لینک دانلود فیلم تگزاس 2

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت720p

دانلود با کیفیت 1080p

 

پخش آنلاین تریلر