منو جستجو x

فیلم های حمید فرخ نژاد / دانلود جدید ترین فیلم های حمید فرخ نژاد رایگان

دانلود فیلم خانم یایا

IMDb
/ 10
دانلود فیلم خانم یایا

داستان فیلم با ژانری درام - اجتماعی درباره ی دو باجناق یا بهتر بگم دو ودست است که پس از مرگ پدر زنشنا تصمیم دارند تا کسب وکار اورا دوباره رونق بخشند آنها به چنین سفر می کنند اما با رویا رویی با دوست قدیمی همه چیز تغییر می کند .

دانلود فیلم دختر شیطان

IMDb
5.2 / 10
دانلود فیلم دختر شیطان

داستان این فیلم با ژانری خانوادگی و اجتماعی درباره ی دختر یکی از شیطان ها معروف بنام لوبنی است او که تصمیم ندارد همانند پدرش باشد توبه می کند و این می شود که ادامه داستان را رقم می زند و اتفاقات عجیبی برای وی اتفاق می افتد .

دانلود فیلم زنبور کارگر

IMDb
7.6 / 10
دانلود فیلم زنبور کارگر

زانر این فیلم داستانی اجتماع اغاز می شود .و شخصیت های بسیار حساسی نیز دارد .داستان از این قرار است که زن بیوک سالها پیش توسط یک قصور پزشکی کشته شده است اما اینبار .....

دانلود فیلم گشت ارشاد

IMDb
8.5 / 10
دانلود فیلم گشت ارشاد

داستان در باره سه دوست جنوب شهری است که برای درآمد زایی خود را به عنوان گشت ارشاد جا میزنند و شروع به گیردادن به پسران ودختران میکنند و از انها پول میگیرند.

دانلود فیلم تگزاس 1 و 2

IMDb
8.5 / 10
دانلود فیلم تگزاس 1 و 2

داستان این فیلم درباره ی دو دوست صمیمی بهرام و ساسان می باشد .. ساسان که چند سال پیش تصمیم گرفته برای ادامه زندگی به خارج سفر کرده و در آنجا با دختر مورد علاقه اش تشکیل خانواده دهد ، در این میان بهرام نیز تصمیم می گیرد سرپرستی کودکی را بر عهده بگیرد تا بتواند مقیم برزیل شود .آنها در میان دچار مشکلات برادر دختر مورد علاقه ی ساسان می شوند و تلاش می کنند تا برادر آلیس را از چنگ کارلوس نجان دهند .. اما کارلوس پیشنهاد می کند تا آلیس با او ازدواج کند و ساسان با این موضوع مخالفت می کند ..به دنبال آن کارلوس دستگیر می شود و اتفاقات خوبی برای دو عاشق و بهرام می افتد و آنها به کشور خود باز می گردند , متوجه می شوند که مادر ساسان با پدر بهرام ازدواج کرده اند و....

دانلود فیلم سامورایی در برلین

IMDb
/ 10
دانلود فیلم سامورایی در برلین

داستان فیلم درباره ی سه مردجوان و بسیار تنگ دست است که خود را بسیار بد بخت احساس می کنند آنها در تمام طول عمر به دنیال وصول کردن چک ملت بوده اند . و در بسیار از مواقع به دردسر افتاده اند .سامورایی در برلین اولین فیلم پر بازید حمید فرخ نزاد خواهد بود ..