دانلود رایگان فیلم سینمایی زنبور کارگر

دانلود اثر زیبای فیلم سینمایی زنبور کارگر  با لینک مستقیم

download new movie zanbure karghar for direct link

لینک دانلود در سایت قرار گرفت

 

اندکی درباره ی فیلم زنبور کارگر

فیلم سینمایی زنبور کارگر ساخته افشین صادقی با همکاری و نویسندگی سعید نعمت الله ی باشد داستان این فیلم نیزز شاید برایتان آشنا باشد و با یک ملودرام همراه با قصاص آغاز شود . سینمایی که امروزه در همه حال در معرض نمایش است .اخبار جدیدی مه به تازگی به دست ما رسیده خبر از آن دارد که تدوین این فیلم همزمان با تولید ان توسط خشایار موحدیان آغاز شده است .

 

خلاصه داستان

داستان فیلم از این قرار است پدر خاناوده که چندین سال قبل زن خود را بر اثر یک اشتباه پزشکی نادر از دست داده است و حالا فرزندش بزرگ شده و قصد داردتا قصاص مادر خود را از آن پزشک بگیرد .

 

هم چنین می توان گفت که در این فیلم بازیگرانی همچون حمید فرخ نژاد که قبلا او را در فیلم های موفقی همچون گشت ارشاد 1,2,3 و فیلم  سامورایی در برلین  به همراه بازی با سعید آقاخانی مجید نوروزی و ستایش موسوی و شبنم مقدمی و پگاه آهنگرانی با هم به بازی پرداخته اند .آقای حمید فرخ نژاد در سال 1378 با بازی در فیلم عروس آتش توانست محبوبیت زیادی در میان مردم بدست آورد .

 

هم چنین خانم شبنم مقدمی نیز با حضور در فیلمهای آقای مدیری هیولا, زهر مار, وشبی که ماه کامل شد به کارگردانی خانم نرگس آبیار توانسته جز بازیگران پر کار سینما و نمایش خانگی باشد .آقا سعید آقاخانی نیز جدیدا در فیلمهای قسم رحمان 1400 و بیشتر برنامه تلویزیونی با آقای رضا عطاران همکاری داشته اند .و از آنجایی که بازیگر به نامی است طرفداران زیادی دارد .

 

عوامل فیلم

کارگردان : افشین صادقی

تهیه کننده : اکبر صادقی

نویسنده : سعید نعمت الله

بازیگران :

موسیقی :

فیلمبرداری :

تدوین :

تصاویر فیلم

دانلود فیلم زنبور کارگر

 

زنبور کارگر

 

داستان فیلم زنبور کارگر