دانلود فیلم جان سایه با لینک مستقیم

لینک های دانلود با کیفیت بالا به زودی بعد از ساخت فیلم قرار داده خواهند شد

تازه ترین اخبار اضافه شد

 

اندکی درباره ی فیلم جان سایه

فیلم جان سایه به کارگردانی حمید خیرالدین ساخته شده است . ایشان قصد داشته در این فیلم به تنهایی کار کند و نویسندگی و تهیه کنندگی اثر را نیز خودش به تنهایی انجام داده است . حمید خیرالدین، نویسنده، کارگردان و تهیه کننده سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی چشمه زندگی، فیلم سینمایی حماسه‌ی مجنون و فیلم سینمایی بهشت پنهان فعالیت داشته است. همچنین نویسندگی آثاری مانند عصیان / حماسه ی مجنون و آهوی وحشی را داشته است . او تا به حال 6 فیلم را کارگردانی و نویسندگی کرده است و یک تجربه ی تهیه کنندگی در کارنامه ی خود دارد . و حال برای فهمیدن اثار او باید یک تجربه به همه ی این کارها اضافه کنیم .

 

اسامی بازیگران و خلاصه ای از فیلم پخش نشده است اما ژانر درام – اجتماعی دارد و امیدواریم فیلم زیبا و جذابی باشد و بتواند یک کار فوق موفق برای آقای حمید خیرالدین باشد . فیلم به تهیه‌ کنندگی ،کارگردانی و نویسندگی حمید خیرالدین با موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

 

فیلم در تاریخ 1398/5/28 درخواست مجوز ساخت کرده است و به تازگی با این قضیه موافقت شده و فیلم احتمالا در سال 99 یا 1400 به مرحله اکران و پخش می رسد. نام فیلم نامی خاص می باشد و امیدواریم اثر نیز مانند نامش خاص و فوق العاده باشد و ارزش دیدن را داشته باشد.

 

عوامل ساخت فیلم :

کارگردان : حمید خیرالدین

تهیه کننده : حمید خیرالدین

نویسنده : حمید خیرالدین

بازیگران : لیست بازیگران منتشر نشده است به زودی اضافه خواهد شد.

 

گالری تصویر 

 

جان سایه

حمید خیر الدین کارگردان فیلم

 

دانلود با کیفیت 480 / دانلود با کیفیت 720 / دانلود با کیفیت 1080

لینک های دانلود بعد از اکران و پخش در این صفحه قرار خواهد گرفت