دانلود فیلم جومانجی ( Jumanji: The Next Level) با لینک مستقیم

دانلود با لینک مستقیم و 3 کیفیت

Download new movie Jumanji: The Next Level for direct

همراه با تریلر و گالری تصاویر

 

توضیحاتی مختصر درباره ی فیلم

فیلم جومانجی 3 : مرحله ی بعد به کارگردانی Jake Kasdan در سال 2018 با ژانر اکشن – علمی – هیجان انگیز  ساخته شد و در سال 2019 اکران و پخش شد . قسمت قبلی این فیلم یعنی جومانجی 2 با گذر از فروش چندین میلیون دلاری و نظرات مثبت منتقدان و تماشا گران زمینه ی ساخت قسمت سوم این مجموعه را فراهم کرد .

 

فیلم خارجی جومانجی با بازیگران فوق العاده ی Dwayne Johnson, Karen Gillan, Jack Black یک فیلم فوق العاده جذاب ساخته است . 4 نوجوان که با یک بازی کامپیوتری در قسمت قبل اشنا شده بودند و در آخر آن دستگاه را خورد میکنند حال دوباره خورده ی دستگاه را جمع و آن را تعمیر می کنند و به مرحله ی بعد بازی می روند و تلاش دارند تا مرحله ی دوم را نیز به اتمام برسانند . در این مرحله باید از کوه های یخی و جنگل های سحرآمیز عبور کنند که در این راه…. شخصیت اصلی جومانجی  Dwayne Johnson می باشد که در  نقش خود قدرت فراوانی دارد و هیچ نقطه ضعفی این شخصیت ندارد.

 

اولین قسمت این فیلم در سال 1995 در آمریکا ساخته شد که آن فیلم نیز از یک بازی شروع می شد اما نه بازی کامپیوتری بلکه یک بازی معمولی مانند منچ! اما سازندگان فیلم اکنون سه قسمت با داستان بسیار بهتر از قسمت های قبلی خود ساخته اند و هر قسمت از پیشی بهتر و کامل تر می شود (از نظر داستان و کیفیت و….)

 

عوامل ساخت فیلم

کارگردان:Jake Kasdan و جو جانستون

فیلمنامه توسط : Jonathan Hensleigh , Greg Taylor , Jim Strain

نویسندگان :Greg Taylor / Jim Strain / Chris Van Allsburg

فیلمبردار : توماس ای اسکرمن

تاریخ انتشار : 15 دسامبر 1995(اولین قسمت)

توزیع شده توسط سونی پیکچرز

بودجه: 65 میلیون دلار

فروش : 262.8 میلیون دلار

 

گالری تصاویر

فیلم جومانجی

 

بازیگران فیلم جومانجی

 

بازیگران جومانجی

 

⇓تریلر فیلم و لینک های دانلود⇓