دانلود رایگان فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است

دانلود اثر زییای سینمایی دیدن این فیلم جرم است با کیفیت 1080p 720p 480p

download new movie didan in film jorm ast for dierct link

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود

 

اندکی درباره ی فیلم دیدن این فیلم جرم است

ساخته پارسا هاشمیان می باشد .این فیمل که توانسته مخاطبان خوبی را به خود جذب کند .این فیلم که گمان می رود دنباله فیلمهایی از قبیل سیانور ,ماجرای نیمروز باشد .بسیاری از منتقدان فکر می کنند که این فیلم ممکن است به گونه ایی جنبه ی سیاسی داشته باشد .و بسیار دیگری فکر می کنند که این فیلم آپدیت آژانس شیشه ایی نیز می باشد .

 

هم چنین آقای رضا زهتابچیان نیز دو اثر دیگر کوتاه را به اکران رسانده هست او هم چنین چندین سال معطل دریافت مجوز و ساخت بود فیلمی که فارق از هر گونه دو به هم زنی شخصیت ها با زیر پا گذاشتن شخصیت هابه خوبی داستان را رو به جلو می راند .

 

خلاصه کلی داستان

داستان فیلم درباره ی یک جوان اتش به اختیار می باشد تمام مشکلات از زمانی شروع می شود که ریحانه  همسر چادری  امیر از سوی یک جوان بسیجی مورد ضرب و شتم قرار می گیرد که گونه ایی که باعث می شود تا جنین در شکم مادر سقط شود و این آغاز فعالیت و انتقام امیر از وی بود که عواقب خوبی نیز برایش نداشت .. زیر شخص یک وابسته بود .

 

عوامل فیلم

کارگردان :پارسا هاشمیان

تهیه کننده :محمدرضا شفاه

نویسنده :رضا زهتابچیان

بازیگران :مهدی زمین پرداز, امیر آقایی بازیگر فیلم شنای پروانه , لیندا کیانی, حسین پاکدل, حمیدرضا پگاه, محمود پاک نیت احسان امامی, حمید ابراهیمی, حسن زارعی, محمدرضا مالکی, مهران هادی, سعید دشتی ,احسان شیخی, عدنان فراهانی, مهدی سجادیان, فرشاد میرزایی ,سامان غنائمی, ایمان عبادیان

موسیقی : امید روشن بین

فیلمبرداری : روزبه رایگا

تدوین : سیاوش کردجان

 

تصاویر فیلم

دیدن این فیلم جرم است

 

بازیگران فیلم دیدن این فیلم جرم است

 

داستان فیلم دیدن این فیلم جرم است