دانلود فیلم رحمان 1400 رایگان

دانلود فیلم توقیفی رحمان 1400 

download new movie rahman 1400 for direct link

لینک های دانلود رایگان در سایت قرار گرفت

اندکی درباره فیلم رحمان 1400

رحمان آبدارچی یک شرکت است و پزشک به او اعلام کرده قرار است بمیرد و رحمان این فکر می افتد تا از مرگ خودش برای خانواده اش سودی حاصل کند اما همیشه با بد شانسی روبه رو میشود. او با دوستش انوش نقشه هایی طراحی میکند که اشکان رئیس شرکت بلایی سر او بیاورد تا بتواند از او پول دیه بگیرند و خانواده رحمان بتوانند حد اقل بعد از مرگش زندگی خوبی را داشته باشند. پس از اکران فیلم رحمان 1400 و فروش بالای ان مشخص شد که در برخی سینماها نسخه اصلاح نشده ان پخش شد به همین دلیل اکران ان در سراسر کشور متوقف شد.

 

توضیحی درباره عوامل

کارگردان این فیلم منوچهر هادی همسر یکتا ناصر و متولد 28 مرداد 1351 است وی کارگردان فیلم هایی همچون آینه بغل،من سالوادور نیستم،دل،عاشقانه،خوب بد زشت وخداحافظ بچه است. همسر وی یکتا ناصر نیز در دوازده آبان 1357 در تهران است که از 19 سالگی فعالیت خود را در سینما شروع کرد و در سال 80 فعالیت هایش به طور رسمی آغاز شد.

 

 

محمدرضا گلزار یکی از بازیگران محبوب ایرانی است که نقش اشکان جالوسی را درادین فیلم بازی میکند وی متولد 1 فروردین سال 1351 در تهران و اصالتا آذری است.فعالیت های وی شامل بازیکن والیبال در باشگاه پارس خودرو،شیشه وگاز،پاس،دیهیم بوده است و در لیگ برتر والیبال 1387 به عنوان مربی بدنسازی تیم ارتعاشات صنعتی فعالیت میکرد.اولین فعالیت او در فیلم سام و نرگس در سال 1379 بود از جدید ترین فیلم های او رحمان 1400،آینه بغل وماهمه با هم هستیم است.ساره بیات نیز در این فیلم حضور دارد بازیگری چهل ساله با سابقه سیزده ساله در سینما که ئکار خودرا با فیلم مقلد شیطان شروع کرد و چهر جایزه برای فیلم جدایی نادر از سیمین دریافت کرد.

 

عوامل فیلم  رحمان 1400

کارگردان: منوچهر هادی

تهیه کننده: علی سرتیپی

فیلمبردار: مرتضی هدایتی

نویسنده: بابک کایدان

تدوین: موحد شاد

بازیگران: مهران مدیری،یکتا ناصر،محمدرضاگلزار،بهرام افشاری،سعید آقاخانی،ساره بیات بازیگر فیلم هزارتو ،

 

تصاویری از فیلم

رحمان 1400

 

نقد فیلم رحمان 1400