دانلود رایگان فیلم سینمایی مرده خور با سرعت بالا

دانلود فیلم سینمایی مرده خور به کارگردانی صادق صادق دقیقی

download new movie mordekhor for direct link

لینک دانلود  در سایت قرار گرفت

 

اندکی درباره ی فیلم مرده خور

فیلم سینمایی مرده خوار به کارگردانی صادق صادق دقیقی که پیش از این نیز با تولید دو فیلم به نامهای( تا آمدن احمد)و فیلم (بزرگ مرد کوچک) وارد سینما شده بود وتوانسته بود آوازه ایی در میان مردم داشته باشد . و هم چنین به تهیه کنندگی سرکار خانم مرزبان تازه ترین فیلمی است که با حضور افراد مشهور وکار خود را به تولید رسانده اند .

 

شما به طور کلی می توان داستان این فیلم را به گونه ایی طنز طوری دریابید که این روزها سینمایی ایران کمتر به خود می بیند .این فیلم بیشتر دوره های فیلمبرداری خود را در تهران و در یکی از استانهای بوشهر شروع کرده و فعلا اطلاعات دقیقی از پایان کار و پایان تولید ان در دسترس عموم قرار ندارد .

 

مقداری در باره بازیگران فیلم مرده خور

هم چنین می توان از بازیگران نقش اول آن خانم لادن مستوفی سام درخشانی و جمشید هاشم پور را نیز برد.هم چنین خانم لیندا کیانی نیز در این فیلم حضور داشته اند  اما در روزهای آخر متوجه شدین که ایشان از مجموعه خارج شده اند  وپستی همراه با این مضون به اشتراک گذاشته بودند .

 

البته همانطور که پیش بینی می شود این فیلم حالت طنز گونه ایی دارد . گفته می شود ک مردم استقبال خوبی از آن خواهند کرد از آنجا که این فیلم فعلا در دست تولید است و امکان دارد در سال 1399 به اکران برسد . و فعلا در حال جشنواره گردی می باشد .

 

عوامل فیلم

کارگردان : صادق صادق دقیقی

تهیه کننده : پروانه مرزبان

بازیگران : سام درخشانی ,احمد مهرانفر بازیگر فیلم انفرادی  ,لادن مستوفی, لیندا کیانی ,سیمون سیمونیان ,فرهانه سبحانی ,پرهام دلدار .ونوس کانلی جواد فولادی و جمشید هاشم پور

فیلمبرداری : پیمان عباس زاده

تدوین :کاوه ایمانی

 

 

تصاویر فیلم

داستان فیلم مرده خور

 

مرده خور

 

قصه فیلم مرده خور