دانلود رایگان فیلم سینمایی روز بلوا

دانلود اثر زیبای سینمایی روز بلوا با لینک مستقیم

download new movie roze balva for direct link

لینک دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت

 

اندکی درباره ی فیلم روز بلوا

فیلم سینمایی روز بلوا بهترین و جدیدترین ساخته بهرزو شفیعی می باشد.و امکان دارد در جشنواره فیلم فجر سال 1398 به اکران برسد بسیاری مخاطبان در نظر دارند که فیلم به دلیل سطحی نگر بودن و کیفیت ساخت تلویزویثنی آن بیشتر در دید نیست و نمی تواند مخاطبان زیادی در اکران عمومی داشته باشد.به گونه شخصیت فرد را در حد فنتزی با کارکردی آشکاراستعار داده است که گمان می نمی رود درون فرد ذاتی پلید وغیر قابل باور داشته باشد.

 

بسیاری منتقدان فیلم فکر می نکنند که این فیلم کاملا بی نقض است و تمام شاخصه های یک فیلم فارسی را در خود گنجانده است چرا که فیلمی به تمام عیار بوده فقط کافی است جای برخی مسائل روحانی و دعواهای ناموسی کنار گذاشته شود .

 

خلاصه کلی داستان

موضوع کلی این فیلم دراره ی فساد است فشادجامعه ایی که انکان دارد امروزه گریبان گیر خیلی از افراد جامعه باشد داستان فیلم درباره ی جوانی به نام و روحانی است که در دعوت به برنامه تلویزیونی می شود او که شهرت عجیبی دربه هم می زند .

او در دوربین حرفای کاملا عجیبی می زند و سخنانی می گوید که افراد پشت صحنه و مجری را به تکاپو می اندازد .در این حین انها متوجه می شوند که برادر کوچم روحانی بدیعی غیبش زده است و متوجه می سشوند که او پس از اختلاس های فراوانی که انجام داده مجبوربه خروج فوری از کشور شده است .

 

عوامل فیلم

کارگردان :بهروز شفیعی

تهیه کننده :محمدرضا تختکشیان

نویسنده :مهران کاشانی

بازیگران :بابک حمیدیان ,لیلا زارع بازیگر فیلم خون شد , داریوش ارجمند ,دیانا دهقان  ,ساغر قناعت ,محمد علی محمدی, مسعود دلخواه ,زکیه بهبهانی, پاشا جمالی

موسیقی : کارن همایونفر

تدوین : فرزاد هوتهم

فیلمبرداری : امین جعفری

 

تصاویر فیلم

روز بلوا

 

بازیگران فیلم روز بلوا

 

داستان فیلم روز بلوا

 

لیلا زارع _ روز بلوا