دانلود رایگان فیلم سینمایی سرکوفت با ژانر کمدی

دانلود  فیلم سینمایی سرکوفت به کارگردانی کریم رجبی

download new movie sarkoft for direct link

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود

 

اندکی درباره ی فیلم سرکوفت

فیلم سینمایی سرکوفت ساخته 90 دقیقه کریم رجبی فیلمی طنز کمدی که هم ژانر با فیلم گشت ارشاد می باشد که لایه هایی از درام را نیز می توان در آن مشاهده کرد .کریم رجبی قبلا نیز فیلمهایی از قبیل شب گمشده دومان ثروت بزرگ آقای بازیگر و اثر های این چنینی دیگر را نیز به اکران در آورده است .

 

قابل ذکر است که اقای محمد امین کریم پور یکی از دابسمش کاران موفق است که چندی پیش بیشتر کلیپهای طنز او را در فضای مجازی مشاهده کردیم و اینبار با همکاری با اقای کریم رجبی توانست موفقیت خوبی را در زمینه بازیگری کسی کند .هم چنین می توان در این فیلم از بازیگران معروفی ویدا جوان سید مهرداد ضیایی مهری آل آقا و رایان رحمتی بازیگر خردسال فیلم که با همکاری هم به ایفای نقش پرداختند .

 

بیوگرافی ویدا جوان

ویدا جوان لیسانس حسابداری و طرح وایده پرداز و بازیگر تئاتر می باشد او بیشتر کلاسهای خودرا درکنار استاد سمندریان گذرانده است نکته قابل توجهی که می توان گفت این است که ویدا جوان به عنوان یک خانم از همسر خود تقاضای خواستگاری کرده بود .

 

همین باعث شد تا رابطه عاشقانه و ازدواج آنها شکل بگیرد .وی هم چنین در فیلمهای از جمله ماه و پلنگ شمعدونی و سریال زمانه را می توان نام برد که موفقیت خوبی در ان کسب کرده بود .و توانست محبوبیت خوبی در میان مردم داشته باشد .هم چنین یکی از نقش های پر طرفدار ایشان در سریال پژمان را نام برد که نقش هدیه نامزد پژمان را به طور خیلی خوب بازی کرد .

 

عوامل فیلم

کارگردان : کریم رجبی

تهیه کننده : وحید رحمتی

نویسنده : کریم رجب

بازیگران : ویدا جوان, محمد امین کریم پور ,جوانه دلشاد, محمد معماریان ,مهری آل اقا, مهرداد ضیایی, سعید رضایی, وحید رحمتی ,محمد تشکری

تدوین : فرشاد خدایی

 

تصاویر فیلم

سرکوفت

 

بازیگران فیلم سرکوفت

 

پشت صحنه فیلم سرکوفت