دانلود فیلم سلحشوری ستایش نشده (Tanhaji: The Unsung Warrior 2020)

دانلود با لینک مستقیم و حجم کم

Download new movie Tanhaji: The Unsung Warrior for direct

گالری تصاویر و تریلر فیلم اضافه شد

 

 

اندکی درباره ی فیلم Tanhaji: The Unsung Warrior 2020

Tanhaji: The Unsung Warrior یک فیلم اکشن و تاریخی , بیوگرافی به زبان هندی است که در سال 2020 ساخته و تولید شده است و ستارگانی مانند آجی دوان ، سیف علی خان و کجول در این اثر بازی می کنند. این کار توسط Om Raut کارگردانی شده و توسط Ajay Devgn ، Bhushan Kumar و Krishan Kumar تهیه شده است. در قرن 17 ، داستان زندگی Tanaji Malusare می باشد و تلاش های وی برای بازپس گیری قلعه Kondhana را به محض گذر از امپراطور مغول Aurangzeb که کنترل آن را به نگهبان خود Udaybhan Singh Rathore منتقل می کند ، نشان می دهد. فیلم برداری اصلی در 25 سپتامبر 2018 آغاز شد.

 

این فیلم در 10 ژانویه سال 2020 در سینماهای سه بعدی و معمولی در هند منتشر شد و بیشترین انتقادات مثبت منتقدین را دریافت کرد ، که سکانس های اکشن ، فیلمبرداری ، اجراها ، کارگردانی و جلوه های بصری مورد تحسین همگان قرار گرفت. Tanhaji تا به حال 365.35 پوند (51 میلیون دلار) در سراسر جهان بدست آورده است و فروش فوق العاده ای برای این اثر است.

 

این فیلم در ابتدا با Sone ki chidiya” (پرنده طلایی) شروع می شود اما با تهاجم ها و نبرد ها این پرنده از بین می رود .Tanhaji در وب سایت تجدیدنظر روتین ، مورد 70٪ تأیید و میانگین امتیاز 8/10 را به دست اورد. آنوپاما چوپرا از FilmCompanion اظهار داشت که این یک بازگرداندن درست تاریخ از عمار چیترا کاتا است ، که ترکیبی از تماشای تاریخی ، ملی گرایی و مردانگی است. قصه‌گویی ، موسیقی متن فیلم ، لباس و اجراهای فردی به طور خاص مورد ستایش این شخص قرار گرفت.

 

عوامل تولید

کارگردان : Om Raut

تهیه کننده : Ajay Devgn ، Bhushan Kumar و Krishan Kumar

بازیگران :  Ajay Devgn as Tanaji “Tanya” Malusare ,  Saif Ali Khan as Udaybhan Singh Rathore  , Kajol as Savitribai Malusare ,  Sharad Kelkar as Chhatrapati Shivaji Maharaj ,  Luke Kenny as Aurangzeb , Vipul Gupta as Jagat Singh  Padmavati Rao as Rajmata Jijabai ,  Shashank Shende as Shelaar Mama ,  Devdatta Nage as Suryaji Malusare ,  Neha Sharma as Kamla Devi  , Ajinkya Deo as Chandraji Pisal  , Yuri Suri as Mirza Raje Jai Singh , Jagannath Nivangune as Kaloji Malusare ,  Trisha Patil as Parvatibai “Parvati” Malusare  ,  Hardik Sangani as Gondya ,  Nissar Khan as Beshak Khan ,

 

گالری تصاویر

 

بازیگران فیلم سلحشوری ستایش نشده

 

Tanhaji: The Unsung Warrior

 

بازیگران فیلم Tanhaji: The Unsung Warrior

لینک های دانلود

کیفیت 480 / کیفیت 720 / کیفیت 1080

⇑لینک های دانلود به زودی قرار گرفته میشوند⇑

⇓تریلر آنلاین⇓