دانلود فیلم سینمایی فرشته ها با هم می آیند Angels Come Together با کیفیت 4k

دانلود فیلم سینمایی ایرانی فرشته ها با هم می آیند  با کیفیت خوب 

download new movie Angels Come Together for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره ی فیلم فرشته ها با هم می آیند 

فیلم فرشته با هم می آیند با ژانری درام و خانوادگی محصول کشور ایران بوده که در 1 مرداد 1393 اکران شده و کارگردانی و نویسندگی آن بر عهده حامد محمدی می باشد. این فیلم در ساعات اولیه اکران خود جز پرفروش ترین آثار هنری و سینمایی قرار گرفت و توانست نظر مخاطبان و منتقدان زیاد را به خود جلب کند.با این حال گفته می شود که این فیلم موفق به دریافت ارای مردمی 81 درصد و امتیاز 5.7 از 10 را در سایت اختصاصی IMBD ازآن خود کند . با این حال تماشای این سینمایی مهیج برای یک بار هم شده توصیه شده و شما می توانید آن را به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 

از بازیگران این فیلم سینمایی می توان به حضور جواد عرتی ، نازنین بیاتی ، الهام کردا ، رضا ناجی  اشاره کرد که به خوبی به ایفای نقش پرداخته اند . هم چنین باید اضافه کرد که این فیلم اولین تجربه فیلمسازی حامد محمدی بوده که به بعدها به ساخت  اکسیدان و چهار انگشت نیز رسید و در هر نوبه توانست مخاطبان در خور خود را داشته باشد.

 

داستان فیلم فرشته ها با هم می آیند  درباره ی زندگی طلبه جوانی بنام احمد است که زندگی ساده ای ولی پر آرامشی دارد، احمد  در کنار تحصیل طلبگی به کار نیز مشغول می باشد و در انتظار اولین فرزندانشان هستند  تا اینکه متوجه می شوند  همسرش سه قلو دختر باردار است .  از این رو فکر و خیال هزینه زندگی احمد را به بازی در یک فیلم سینمایی وار می دارد …

 

عوامل ساخت و تولید فیلم Angels Come Together 

کارگردان : حامد محمدی

تهیه کننده : منوچهر محمدی

نویسنده : حامد محمدی

بازیگران : جواد عرتی(دوزیست) ، نازنین بیاتی ، الهام کردا ، رضا ناجی

موسیقی : مهیار علیزاده

فیلمبردار : فرشاد محمدی

تدوین : میثم مویینی

توزیع کننده : حوزه هنری

تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم Angels Come Together

 

نقد وبررسی فیلم Angels Come Together

 

تصاویر فیلم Angels Come Together