دانلود فیلم قانون مورفی با حضور رامبد جوان

دانلود فیلم طنز قانون مورفی با کیفیت های متفاوت

download new movie morphy’s law link for direct

لینک دانلود در سایت قرار گرفت

اندکی درباره فیلم

خب ما نمیدانیم چرا این فیلم یکی از بهترین فیلم های سال 97 شناخته شده است، اگر فیلم خوبی است چرا منتقدان فیلم بدی توصیفش میکنند اگرهم فیلم بدی است چرا در دسته خوب ها قرار دارد این چیزی است که باید مخاطب بعد از فیلم متوجه شود کدام یک حقیقت است خوبی فیلمک قاهنون مورفی یا بد بودن آن.

این فیلم به کارگردانی رامبد جوان است که در سال 97 اکران شد و داستان این فیلم الینگونه است که امیر بنا براتفاقاتی از اداره پلیس اخراج میشود وباید با جهیزه خواهرش و مهریه همسرش دست وپنجه نرم کند در ابن بین همکار قدیمی و پولدارش فرخ را میبیند که دخترش را گروگان گرفته اند و…

 

منتقدان معتقند که قانون مورفی پرا از خلاء فیلمنامه ای و کاملا فیلم شلخته و بی منطقی است به طوری که انگار فیلمی تکه تکه شده است و در تدوین آنرا به هم وصل کرده اند.

از سوی دیگر این فیلم تنهعا برای سرگرمی است وتنها فقط ارزش یکبار دیدن را دارد ولی قدمی برای رامبد جوان محسوب نمیشود زیرا فیفلم های دیگر وی همچون نگار درخشان تر بودند.

 

در واقع دیالوگ هایی هم که نویسنده برای بازیگران تایین کرده بود بیشتر شبیه شوخی های ابکی بود تا طنز واین شوخی ه9ا احتمالا انقدر قوی نیستند که بتوانند کمخاطب را بخندانند.

قانون مورفی سکانس هایی دارد که هاله ای از ابهام در ذهن مخاطب ایجاد میکند که یا بخش هایی از فیلم را بیهوده هدر میدهند یا اصلا مخاطب نمیفهمد اصلا این بخش از سکانس چه ربطی به فیلم دارد یا اصلا چرا این سکانس در فیلم موجود است.

درکل اینگونه که  از صحبت های منتقدین و مخاطبان پیداست با انچه در بخش فیلم های ویژه سال 97 موجود است کاملا متفاوت است.

 

عوامل فیلم  قانون مورفی

کارگردان: رامبد جوان

نویسنده: محمد علی حسینی

فیلم بردار: حسین جلیلی

تهیه کننده: محمد شایسته

یازیگران: رامبد جوان،سروش صحت،امیر جدیدی،امیر جعفری ستاره فیلم زیر نظر ،هادی کاظمی بازیگر فیلم امیر ،ارشا اقدسی،سیروس گرجستانی،دانیال غفار زاده،مهسا طهماسبی

تدوین: میثم مولایی

 

تصاویری از فیلم

تیزر قانون مورفی

 

پشت صحنه قانون مورفی

 

بازیگران قانون مورفی