دانلود رایگان فیلم سینمایی لامینور

دانلود اثر زیبای سینمایی لامینور به کارگردانی داریوش مهرجویی

download new movie laminor for direct link

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود

 

اندکی درباره ی فیلم لامینور

فیلم سینمایی لامینور ساخته داریوش مهرجویی در سال 1398 می باشد .که مجوز آن همراه با دو فیلم دیگر صادر شده است . و ظاهرا به زودی کار های نهایی ساخت آن شروع خواهد شد که باید در اینده ببینیم چگونه اثری خواهد بود اما احتمالا یه فیلم قوی خواهد بود

 

داریوش مهرجویی

داریوش مهرجویی متولد 1318 فیلمساز برتر و رمان نویس اهل ایران میباشد.آقای مهرجویی در سال 1348 اب ساخت فیلم سینمایی گاو توانست محبوبیت خوبی در میان مردم کسب کند .وی پس از مدتی نیز از ایان مهاجرت کرد اما دوباره ی بازگشت و قوی تر از قبل شروع به فیلمسازی و کارگردانی اثر های هنری کرد .از آثار پر طرذفدار وی میتوان به الماس 33 گاو آقای هالو پستچی دایره مینا الموت قنان  را می توان نام برد که بیشتر این فیلمها در زمان انقلاب بود .از جدید ترین اثار وی در دهه 90 می توان به نارنچی پوش چه خوبه که برگشتی اشباح و لامینور نیز اشاره کرد .

 

این فیلم همانطور که می دانید نتوانست د سی وهشتمین جشنواره  فجر اعلام حضور پیداکند.اماهمانطور که خبر رسیده است مجوز ساخت وتایید این فیلم صادر شده است .البته می توان اشاره کرد دو فیلم دیگری که داریوش مهرجویی توانسته مجوز آنها را صادر کند .بی پروا و تورنا میباشد . که نگارش یکی از این اثر های برعهده بازیگر سرشناس و مشهور سینما وتلویزیون و شخصیت مطرح کالکشن اخراجی ها بنام  سیدجواد هاشمی می باشد.

 

هم چنینی می توان در این فیلم از بازیگران مشهور و سرشناسی بنامهای علی نصیریان ,سیامک انصاری, مهردادصدیقیان و پردیش احمدیه نام برد… همانطورکه به گوش رسیده است این فیلم می تواند با مضمونی از موسیقی اصیل ایرانی باشد.

 

عوامل فیلم

کارگردان :داریوش مهرجویی

تهیه کننده : رضا درمیشیان

نویسنده :داریوش مهرجویی وحید محمدی فر

بازیگران :علی نصیریان, عزت الله رمضانی فر, علی مصفا ,سیامک انصاری بازیگر فیلم خوک , پردیس احمدیه , مهرداد صدیقیان, کاوه آفاق ,رضا داوونژاد

فیلمبرداری : بهرام بدخشانی

تدوین : هایده صفی یاری

 

تصاویر فیلم

لامینور

 

داستان فیلم لامینور

 

لامینور