دانلود فیلم لاک قرمز با حضور بهنام تشکر

دانلود فیلم سینمایی لاک قرمز با لینک مستقیم

download new movie red nail pulish link for direct

لینک دانلود لاک قرمز 1 درسایت منتشر شد

 

اندکی درباره فیلم لاک قرمز 1 (1395) 

داستان این فیلم راجب دختری به نام اکرم است که با خانواده اش در جنوب شهر زندگی می کنند،وضعیت مالی آنها خوب نیست چرا که تمام درامد هایشان از طریق شغل پدر خانواده،یعنی ساختن عروسک های چوبی به دست می اورند. پدر به دیگر اعضای خانواده اجازه کارکردن نمیدهد اما با این حال آنها باز هم زندگی آرامی دارند تا اینکه یک روز ارسلان پدر خانواده هنگام درست کردن انتن تلوزیون از پشت بام خانه سقوط میکند وجلوی چشم خانواده اش میمیرد.

 

کمی بعد از فوت ارسلان در حالی که خانواده حتی پول خرید مایحتاج خود را ندارند صاحبخانه که چهارماه است اجاره خود را نگرفته است به سراغ آنها میرود و خواستار پرداخت اجاره عقب افتاده و مبلغ بدهی آنها که پنج ملیون تومان است میشود وبه آنها میگویید یا پول را پرداخت میکنید  و یا خانه را تخلیه  میکنید.

 

فیلم چگونه جذاب تر میشود ؟

مادر خانواده اعظم یک کار پیدا میکند که کارفرمایش به او وبچه هایش جای خواب میدهد،در این میان اعظم به دختر شانزده ساله اش اسرار میکند میکند که به خانه خاله اش در اراک برود و با پسر خاله اش ازدواج کند تا سر وسامان بگیرد اما اکرم با خواسته مادرش مخالفت میکند و تصمیم می‌گیرد پول اجاره را با فروختن عروسک‌های پدرش به دست بیاورد و از آن خانه بیرون نروند. اما در یکی از عروسک ها حاوی مواد مخدر بوده، او یه سب تمام را در بازداشتگاه میماند  وقتی ثابت می‌شود که خودش مصرف‌کننده نیست آزاد می‌شود.

 

اما وقتی به خانه برمیگردد می‌فهمد که مادرش ، الهام و اسماعیل را ترک کرده و از خانه رفته‌است، الهام و اسماعیل هم به مرکز بهزیستی تحویل داده شده‌اند. حالا او از عمویش درخواست می‌کند که به بهزیستی برود و سرپرستی بچه‌ها را به عهده بگیرد،در همین حال اعظم پیدا می‌شود؛ ولی وقتی اکرم به سراغ او می‌رود او دیوانه شده و در آسایشگاه به سر می‌برد. برای همین از او دل می‌کند؛ و در پایان او عروسک‌های چوبی را به شکل عروس درمی‌آورد و با فروختن آنها پول برای ادامه زندگی را به دست می‌آورد…..

 

عوامل فیلم

تهیه کننده: کامران مجیدی

نویسنده: امیر عبدی

کارگردان: سید جمال سید حاتمی

بازیگران: پانته آ پناهی بازیگر فیلم درخونگاه ،پردیس احمدیه،بهنام تشکر،مسعود کرامتی

 

تصاویری از فیلم

دانلود فیلم لاک قرمز 1

 

لینک های دانلود فیلم لاک قرمز 1

1080p/720p/480p


اندکی درباره فیلم لاک قرمز 2

“لاک قرمز” به کارگردانى سیدجمال سیدحاتمى و حضور آن در سى و چهارمین جشنواره فیلم فجر که با استقبال نیز مواجه شد، “لاک قرمز 2” با قصه‌اى متفاوت‌ و ترکیب بازیگران جدید، به تهیه‌کنندگى مشترک کامران مجیدى و احسان وحید مقابل دوربین خواهد رفت. در حال حاضر فیلمنامه “لاک قرمز 2” توسط امیر عبدى در حال نگارش است و  بلافاصله پس از پایان فیلمنامه و دریافت پروانه ساخت این اثر سینمایی، گروه وارد پیش تولید این اثر و انتخاب بازیگران خواهند شد.  قرار است در این فیلم بازیگران جدیدتری نسبت به نسخه اول آن به ایفای نقش بپردازند و ضمن معرفى یک چهره جدید به دنیاى بازیگرى، گروه تولید به فکر جذب چهره‌هاى  شناخته شده سینما و تئاتر نیز هستند.

 

عوامل فیلم

هنوز اطلاعاتی از عوامل این فیلم در دست نیست

 

 

تصاویری از فیلم 

کارگردان لاک قرمز

 

لینک های د انلود پس از انتشار در سایت قر ار خواهند گرفت