دانلود رایگان فیلم سینمایی من سالوادور نیستم بدون سانسور 

دانلود اثر زیبای سینمایی من سالوادور نیستم با هنرنمایی رضا عطاران و یکتا ناصر

download new movie man salvador nistam for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود 

 

اندکی درباره ی فیلم 

فیلم سینمایی من سالوادور نیستم ساخته منوچهر هادی با بازی و همکاری رضا عطاران و یکتا ناصر می باشد که توانست درسال 1394 سر صدای زیادی بر پا کند .آقای منوچهر هادی در سال 1385 به طور علنی ساخت کار خود را آغاز کرد و با فبلمی بنام تلاطم وارد بازار شد .

 

البته آنگونه که سالهاست با آن آشنا هستیم حضور آقای رضا عطاران در هر فیلمی و سریالی می تواند آن از لحاظ کمدی شاد وطنز ساپورت کند و پشت هم مخاطبان زیاید در پی خواهد داشت زیرا که وی هنرمندی کاملا مردمی و دوست داشتنی هستند که کارنامه حرفه ایی در روزومه ی کاری خود دارد .همانطور که شنیده اید اقای رضا عطاران پیش از این نیز فیلمی با مضمون گینس در کارنامه خود دارند که نتوانست مخاطبانی در انی زمینه کسب کند  اما باز برای وی موفقیت آمیز  بود .

 

این فیلم که توانست با کمدی جذاب خود مخاطبان زیادیرا جذب کند در عین حال برای همه مردم اینگونه نبود و نقد های سختی نیز از طرف آنها دریافت کرد زیرا که عده ایی این فیلم را بی پایه نامیدند .با این آقای منوچهر هادی با شور و تلاطم زیاد به کار های بعدذی خود در زمینه سریالو کمدی ادامه داد . از بهترین اثار سریالی وی که این روزها بر سر زبانها ها افتاده است می توان سریال عاشقانه دل را نام برد که  فوق العاده غیر قابل توصیف و زیبا می باشد .

 

عوامل فیلم و تولید آن

کارگردان : منوچهر هادی

تهیه کننده : سید امیر پروین حسینی ,منصور سهراب پور

فیلم نامه نویس : رضا مقصودی

بازیگران : رضا عطاران(فیلم گینس) ,یکتا ناصر(رحمان 1400), کارول ویدوتی, مهدی صحرایی ,ژیلا صادقی ,سوگل محرابی ,بری فیوکا, ریوالدو

 تدوین : حسن ایوبی

فیلمبرداری : ابراهیم غفوری

تصاویر فیلم 

داستان فیلم من سالوادور نیستم

 

پت صحنه فیلم من سالوادور نیستم

 

بازیگران فیلم من سالوادور نیستم