دانلود فیلم نابودی Annihilation 2018 با اینترنت رایگان

دانلود فیلم نابودی با سرعت بالا 

Download New Movie Annihilation 2018 For Direct 

لینک مستقیم بدون سانسور قرار گرفت

اندکی درباره فیلم نابودی

نابودی  نام اثری خواندنی از نویسنده مشهور، جف واندرمر می باشد. رمانی که نخستین قسمت از سه گانه (دامنه جنوبی) است و پس از انتشار توانست جایزه ادبی ارزشمند « نبیولا » را دریافت کند. این جایزه هر ساله به بهترین کتاب با محتوای علمی_تخیلی اهدا می شود و دریافت آن توسط واندرمر خیلی زود باعث شد تا اقتباس سینمایی از اثر مذکور در دستور ساخت قرار گرفته و روانه سینما شود.

 

در نابودی  اگرچه هیولاهای گوناگونی وجود دارند اما هدف از حضور آنها در تصویر شلیک و درگیری نیست، بلکه پرسش درباره ترس و وهم انسانیت است.اینکه آیا ترس زمانی خود را نشان می دهد که موجودی قدرتمندتر از فرد خود را به اثبات برساند و یا توهم ویرانگری است که باعث ترس ابدی در ذهن می شود؟

 

گارلند برای پاسخ به این پرسش و پرسش های بیشتری که در طول داستان شکل می گیرد، از روش انتقال پیام مستقیم به مخاطب خودداری کرده و در عوض تا می توانسته از زبان تصویر استفاده کرده بطوریکه حتی در دقایقی از فیلم رنگ و بویی شاعرانه به خود می گیرد. لحظاتی که کلام از حرکت باز می ماند و بجای آن تصویر تمام سهم را در فیلم در اختیار می گیرد تا با زبان خود، تماشاگر را وادار به تفکر نماید.

 

ایرادات فیلم نابودی چیست؟

دانلود فیلم خارجی بدون شک فیلم  « نابودی » ایراداتی هم دارد که از جمله آن وجود چند خرده داستان تا حد زیادی بی اهمیت است که می توانست به شکل بهتری به مخاطب ارائه شود.داستان لنا و پروفسور اگر چه به منظور ارائه اطلاعات در راستای شخصیت پردازی در فیلم به کار گرفته می شود، اما به نظر می رسد که در نحوه ارائه آن به مخاطب چندان دقتی به عمل نیامده و شاید بهتر می بود که این اطلاعات در مسیر اصلی داستان به مخاطب ارائه می شد تا وقفه در تمرکز مخاطب به داستان اصلی بوجود نیاید. دیگر شخصیت های مکمل نیز داستان نیز به مرحله بلوغ نمی رسند و تصویری که از آنها در قاب باقی می ماند بیشتر شبیه به یک تیپ است که به زودی هم فراموش می شوند.

 

عوامل فیلم

کارگردان: الکس گارلند

فیلمبردار: راب هاردی

نویسنده: الکس گارلند

تهیه کننده: اندرو مک دانلد

تدوین: بارنی پیلینگ

بازیگران: جف واندرمر،ناتالی پورتمن،جنیفر جیسن لی،اسکار ایزاک،جینا رادریگز،تسا تامپسون

 

تصاویری از فیلم

نابودی و ناتالس پورت من

 

کتاب مصور نابودی

 

پوستر فیلم نابودی