دانلود رایگان فیلم سینمایی نهنگ عنبر 2,1 

دانلود فیلم کمدی و خانوادگی نهنگ عنبر 2,1 با کیفیت 1080p 720p 480p

download new movie nahang anbar 2,1 for direct ink

دانلود پخش تریلر فیلم با لینک های متفاوت 

 

بازیگران فیم نهنگ عنبر1

 

اندکی درباره ی فیلم نهنگ عنبر 1

نهنگ عنبر ساخته  سامان مقدم است که یکی از آثار پر فروش آن به شمار می آید .آقای مقدم اولین تجربه خود را با کارگردانی فیلم سینمایی رد پای گرگ  به ما نشان داد که اثر قابل توجه و زیبایی بود .

 

همچنین در سه فیلم دیگر در کنار آقای مسعود کیمیایی نیز به کارگردانی نیز پرداخته است. این فیلم نسبت به فیلمهای دیگر آقای مقدم جذابتر اثری مثبت نسبت به باقی آثار وی  دارد. و هم چنین فروش بیشتر در سال 93 نسبت به فیلمهای دیگر داشته است .

 

داستان این فیلم دوران دهه شصت و پنجاه را به نمایش می گذارد و مردی را نشان میدهد که سالیان طولانی برای عشق خود مبارزه می کند و هربار تلاش می کند تا به او دست یابد اما همیشه مشکلی سرراه او قرار می گیرد.

 

عوامل فیلم

کارگردان : سامان مقدم

نویسنده : مانی باغبانی ,مونا زاهد

تهیه کننده : سامان مقدم  ,مجید مطلبی

بازیگران : مهناز افشار, رضا عطاران , هانیه توسلی, ویشکا آسایش, نادر سیمانی, علی قربان زاده, امیر حسین رستمی, سپند امیر سلیمانی ,حسین سلیمانی ,سام نوری

تدوین : سیامک مهماندوست

موسیقی : امیر توسلی

 

لینک دانلود نهنگ عنبر 1

دانلود با لینک مستقیم

 


دانلود فیلم نهنگ عنبر 2 

تصاویر فیلم نهنگ عنبر 1

 

اندکی درباره ی فیلم نهنگ عنبر 2 ( سلکشن رویا )

نهنگ عنبر 2 ساخته سام مقدم  می باشد و آقای مقدم متولد سال 1347  و دانشجوی رشته هنر و سینما می باشد  وی همکاری های زیادی در همه زمینه ها با اقای مسعود کیمیایی داشته است .

 

در این قسمت بالاخره آقای ارژنگ پس از سالهای طولانی توانست با رویا ازدواج کند . اما آنها در مسیر رفتن به تالار عروسی ناچارا دچار تصادف می شوند . باعث می شود که ارژنگ به کما برود . در طول چند ساعت تمام زندگیش مثل فیلم از جلوی چشمانش گذر کند .

 

مثبت و به جا ترین نقطه  فیلم آقای رضا عطاران می باشد که در طول پرسه کاری خود  فیلمهای طنز زیادی کار کرده است  همین نیز باعث جذابیت فیلمهای وی شده است .

  

دانلود نهنگ عنبر 2  سلکشن رویا

دانلود با لینک مستقیم