دانلود فیلم ورود آقایان ممنوع با لینک مستقیم

دانلود با حجم کم و کیفیت عالی

گالری تصویر اضافه شد

 

توضیحات مختصری درباره ی فیلم ورود آقایان ممنوع

فیلم به کارگردانی اقای رامبد جوان محصول سال 1389 در ژانر کمدی – اجتماعی می باشد. در فیلم رضا عطاران، ویشکا آسایش، پگاه آهنگرانی، مانی حقیقی، فلامک جنیدی، ستاره پسیانی، حدیث میرامینی، بهاره رهنما، علی صادقی و مهرناز بیات  به ایفای نقش پرداخته اند.

 

فیلم در سال 90 انتشار یافته است . داستان فیلم درباره ی یک دبیرستان دخترانه می باشد. قرار است مسابقه ی المپیاد شیمی برگزار شود اما دبیر شیمی آن مدرسه که دوقولو باردار است در ماه هفتم و به یکباره بچه هایش را به دنیا می آورد. یک ماه تا مسابقه ی المپیاد شیمی باقی مانده که دیگر معلمی در کار نیست. مدیر مدرسه سریعا درخواست معلم میکند اما فقط یک معلم شیمی وجود دارد و آن هم یک آقا می باشد. مدیر مدرسه که تا کنون هیچ آقایی را در مدرسه راه نداده و با این قضیه کاملا مخالف است مجبور به آوردن یک دبیر آقا به مدرسه می شود! اما کاش اجازه نمی داد. از زمانی که دبیر شیمی جدید پا به مدرسه می گذارد داستان ها شروع می شود . مدیر قوانین سختی را به آقای جبلی (دبیر شیمی جدید) میگوید و ….

 

فیلم با ژانر کمدی در این سبک با دو شخصیت مخالف هم یکی سخت گیر و عصبی و دیگری شاد و خوشحال فیلم را جذاب کرده است. با اینکه فیلم اثری تقریبا قدیمی است و از انتشار آن تا کنون 8 سال میگذرد اما باز هم زیبایی خودش را دارا می باشد.این فیلم برنده 1 سیمرغ بلورین و نامزد 2 سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده است.

 

عوامل ساخت فیلم

کارگردان: رامبد جوان

تهیه کننده: علی سرتیپی، منیژه حکمت

نویسنده : پیمان قاسم‌خانی

بازیگران:رضا عطاران (بازیگر فیلم روشن) ، ویشکا آسایش، پگاه آهنگرانی، مانی حقیقی، فلامک جنیدی، ستاره پسیانی، حدیث میرامینی، بهاره رهنما (ایکس لارج)، علی صادقی و مهرناز بیات

موسیقی : حیدر ساجدی

فیلمبردار : داوود امیری

گیشه فروش : حدود 5 ملیارد تومان

 

گالری تصاویر

 

بازیگران فیلم ورود آقایان ممنوع

 

فیلم ورود آقایان ممنوع