دانلود فیلم سینمایی ویلایی ها vilayiha با لینک مستقیم 

دانلود فیلم سینمایی ایرانی ویلایی ها با کیفیت بالا و حجم کم 

download new movie vilayiha for direct link 

پخش آنلاین تریلر فیلم با لینک مستقیم دانلود به صورت رایگان در سایت قرار گرفت 

 

اندکی درباره فیلم ویلایی ها 

فیلم ویلایی با ژانری جنگی و اجتماعی محصول کشور ایران به کارگردانی و نویسندگی منیر قیدی می باشد. که در 20 اردیبهشت 1396 اکران شد . و در همان ساعات اولیه توانست باعث جذب مخاطبان منتقدان زیادی شود. با این حال گفته شده که این فیلم توانست ارای 71 درصدی از سمت مردم و امتیاز 6.1 از 10 را در سایت اختصاصی  IMBD ازآن خود کند . با این حال تماشای این سینمایی مهیج برای یک بار هم شده توصیه می شود و شما می توانید آن را به صورت رایگان در سایت ایرومووی دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 

از بازیگران این فیلم سینمایی می توان به حضور طناز طباطبایی ، پریناز ایزدیار ، آناهیتا افشار ، علی شادمان ، صابر ابر ، ثریا قاسمی ، فریما کهنمویی  اشاره کرد که به خوبی به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم پرداخت به مسائل و فعالیت های دفاع مقدس دارد و سوژه بکر و جالبی برای فیلم سازی به شمار می آید و از همان اول مورد حمایت اقشار زیادی بوده است. با این حال کارگردان فیلم سعی داشته تا با بیان اینکه زنان نیز نقش مهمی در جنگ دفاع مقدس و پشت جبهه داشته اند  اشاره کرده و قهرمانان پشت پرده را به تصویر بکشد.

 

داستان فیلم سینمایی ویلایی ها درباره ی خانواده سپاه و ارتش در سال 1365 است. عزیز پیرزن 50 ساله ای است که به همراه نوه و خانواده تعدادی از رزمندگان در مناطق ویلایی زندگی می کنند . سیما نیز عروس حاج خانوم بوده  که از تهران می یآد و چون از شوهرش خبری نیست تصمیم می گیرد به همراه فرزندانش به خارج از کشور مهاجرت کند اما ..

 

عوامل ساخت و تولید vilayiha 

کارگردان : منیر قیدی

تهیه کننده : سعید ملکان

نویسنده : منیر قیدی

بازیگران : طناز طباطبایی ، پریناز ایزدیار ، آناهیتا افشار ، علی شادمان ، صابر ابر ، ثریا قاسمی ، فریما کهنمویی

موسیقی : ستار اورکی

تدوین : بهرام دهقانی

فیلم بردار : علی قاضی

توزیع کننده : هدایت فیلم

تاریخ انتشار :20 اردیبهشت 1396

 

تصاویر فیلم 

تصاویر فیلم vilayiha

 

نقد وبررسی فیلم vilayiha

 

پشت صحنه فیلم vilayiha